Gå til innhold

Spill til GameCube


Anbefalte innlegg

Final fantasy returnerer til Nintendo...men ettersom at onlineplanene for Gamecube ennå ikke er avklart, vil Final fantasy XII eller hva det nå heter.. :smile: kun være for PS2. Fant dette i GCN Magazine.

Men onlineplanene til GC skal jo annonseres eller avkreftes på E3 da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da er det vel bare å vente? :o)

Jeg liker denne konsollkrigen litt, selv om utfallet kan bli litt rart! Hvem kommer til å vinne?

Vi husker jo alle sega dreamcast... er det virkelig noen som eier denne konsollen eller kjenner noen som har den?

Nå framtrer dreamcast bare som et tappert promoteringsforsøk på arsenals drakter!

Lenke til kommentar

har mest tro på at Gamecube vil ta over etter hvert....utligne forspranget til PS2.....PS2 tror jeg vil forsvinne og må utvikle en ny maskin....være borte fra konsollmarkedet til de har noe nytt...mens Xbox og Gamecube kjemper...

Men tror Gamecube vil seire over Xbox...Pga kvalitet og god erfaring.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 17:58, ponduz skrev:

Ikke minst på grunn av design, størrelse, spill, reklame og image! :smile:

Det er nesten som om xbox prøver å "kjøpe" seg vei til suksess vha penger.

Vi får se. Time will show!




 

Måtte den beste vinne ! - Men uansett har Nintendo klart å pakke kraft konsollen sin meget kompakt,.. X-Box er jo gigantisk i forhold,...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 22:15, alaruz skrev:

Quote:


Den 2002-05-12 17:58, ponduz skrev:

Ikke minst på grunn av design, størrelse, spill, reklame og image! :smile:

Det er nesten som om xbox prøver å "kjøpe" seg vei til suksess vha penger.

Vi får se. Time will show!




 

Måtte den beste vinne ! - Men uansett har Nintendo klart å pakke kraft konsollen sin meget kompakt,.. X-Box er jo gigantisk i forhold,...

 

Ja, GameCube er veldig liten i forhold til XBOX. Men så har ikke GameCube en DVD spiller eller en HD. Det er jo HD som tar opp meste plassen inni XBOX-en..

 

Men skal du i det hele tatt se på konsollen eller på TV-en du spiller på?? Min står sånn at jeg bare ser fronten, og den ser ikke stor ut i forhold til DVD og VHS spillern min. :smile:

Lenke til kommentar

Fro...for meg er det enkelt og greit...valgte ikke gamecuben pga noe utseende i det hele tatt...Valgte den fordi alt det ekstra trenger jeg ikke :smile:

Og jeg elsker spillene på den :wink:

BTW...Resident evil filmen har vel fått elendige kritikker hos alle aviser vel?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 13:32, AciD18 skrev:

Fro...for meg er det enkelt og greit...valgte ikke gamecuben pga noe utseende i det hele tatt...Valgte den fordi alt det ekstra trenger jeg ikke :smile:

Og jeg elsker spillene på den :wink:

BTW...Resident evil filmen har vel fått elendige kritikker hos alle aviser vel?


 

Det var godt å høre. Smaken er delt, GameCube har ikke nok spill til at jeg har lyst på den. Men XBOX har ikke mange nok spill etter andres smak. Det er helt forskjellig...

Lenke til kommentar

Det Final Fantasy spillet som kommer til GameCube, heter Final Fantasy Unlimited, og er basert på en Japansk TV serie ved samme navn.

 

Spillet utvikkles ikke direkte av Square, men av et firma som Square og Nintendo har laget.

 

Det er uvisst om det kommer flere FF til GC, men jeg tviler på at Yammuchi vil la Square slippe unna med bare ett FF spill. Det kommer kanskje mer goodies fra Square. Personlig så håper jeg på en remake av FF7!

Lenke til kommentar

Synes egentlig de fleste gc spillene ute på markedet er bra. Har aldri kost meg så mye med Mario Bros.!!!

 

Og etter det man ser kommer det også veldig mye bra til den. Resident er et bevis på det.... gleder meg sinnsykt til det!!!!

 

Skal se Resident filmen i morgen!!! Den bare tror jeg er rååå!!!

 

Do not underrestimate.......

Lenke til kommentar

Jeg syntes den er fantastisk. Ikke så veldig skummel, og ikke akkurat blodig, skuespillet er også så som så.

 

Men historien er festlig, kamerarbeid, klipperytme, scenografi... Fantastisk. Lydsporet er også fantastisk heftig. All ære til regissør.

 

Men nå er jeg fan av spillet (det første, i alle fall)

Lenke til kommentar

Jeg har nå Xbox med RalliSport og Halo, men kommer sannsynligvis til å kjøpe GameCube snarest bare på grunn av Wave Race : Bluestorm!! Digger det spillet!! Hadde Wave Race på min kjære N64 engang...glemmer nok ikke den tiden, nei! Er enig i at det for tiden er få gode titler til Xbox. Vet nesten ikke hva jeg skal velge når jeg bestiller gratis greiene fra MS!! Må i alle fall ut og kjøpe Tony Hawk 3 til uken...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-12 15:25, ponduz skrev:


Vi husker jo alle sega dreamcast... er det virkelig noen som eier denne konsollen eller kjenner noen som har den?

Nå framtrer dreamcast bare som et tappert promoteringsforsøk på arsenals drakter!



 

Jeg har Dreamcast og en haug av vennene mine har den. Dreamcast rocker! Sinsykt bra spill til den og overlegne håndkontrollere. Minnekort med skjerm sånn at man kan få stats osv i håndkontrollen.

Dreamcast eier PS2 lett iallfall! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...