B166ER Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett. Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet? Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt???
torkelma Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett. Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet? Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? Twinmos lager kvalitetsram, men det er ikke noen som helst form for overklokkingsram. Ramen er beregnet på std. innstillinger. Jeg kjører 1024 mb dual ddr twinmos pc3200 (ikke matchet sett; 1x512 + 2x256), og har aldri hatt problemer.
B166ER Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 hmmm, jeg skal overklokke så mye som mulig å er intressert i så lave timings som mulig, har lest litt om klokking at twinmos minne der man har fått det opp i samme hastighet som corsair 2-2-2-5 @ 400Mhz... det var da snakk om 2x256mb, er det noen forskjell på det og 2x512???
Boralis Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett. Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet? Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? Det kortet du nevner er det samme som jeg brukte i min ramtest som du finner her på forumet , men Geil og OCZ er jo brikker å annbefale om du skal klokke mye .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå