Gå til innhold

Intern eller Extern Vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den der live. Er enig at den er stilig. Tror den bråker litt. Selv har jeg denne. Min Athlon 64 3000+ holder seg fint på 45-46 grader. Du må nok ha med deg hjelpemann å bære på lan :) Må bare skryte av vannslangene til Zalmann. De er myke og silikonaktige og sitter bra - tror ikke de lekker så lett. Har hørt om diverse historier om lekk vannkjøling. Kanskje man burde mekke sluk og avløp i tilfelle lekasje ? :roll:

Skrevet

Stor er den. Falt for at kassa mi og reseratoren har samme blåfarge. Reseratoren er 60 høy, kassa litt lavere. Har ikke peling på kvaliteten på pumpa, stille er den ihvertfall. Zalmann bruker være bra da. :thumbup:

Skrevet

Universal spiral-type water-block for AMD K7 / K8 & Intel P4 CPU

Så ikke dirkete imponerende ut den vannblokken da..

men som man sier, skal ikke skue hunden på hårene eller noe sånnt.. så skulle gjerne ha sett en test av dette systemet på ok.no

Skrevet

Du får et mye bedre internt system enn det der... Bråkete, "skrikende" og dårlig kjøleevne, til en pris jeg tviler på er så billig. Ville absolutt gått for internt system om du faktisk kjøper vannkjøling for å klokke, ikke bare at det "ser kult ut".

• 4 uker senere...
Skrevet

Om valget var mellom denne og et internt system er valget enkelt.

Uansett begrenser du mulighetene/valgene ved å kjøpe slike ferdig bokser, kjøp heller ferdig sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...