Gå til innhold

Harddiskstøy på G556E


Fusheeker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg for en måned siden en Elitegroup G556E med blant annet følgende spesifikasjoner:

 

1700 MHz Dothan

80 GB 5400 HD

1 GB RAM

 

Jeg mener å huske at den i starten var nærmest 100% støyfri ved lite ressurskrevende oppgaver. Etter å ha levert den inn og fått den tilbake etter utskifting av skjerm (takk til Multicom), kan jeg nå høre en konstant summing fra harddisken når den er på, samt klikkelyder nå og da. Jeg lurer på om noen av dere andre som er i besittelse av en slik maskin kan gi meg en beskrivelse av støynivået deres? Da tenker jeg ikke på kjøleviften(e) til prosessoren, men nivået når maskinen går som stillest. Hva er normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Kjøpte meg for en måned siden en Elitegroup G556E med blant annet følgende spesifikasjoner:

 

1700 MHz Dothan

80 GB 5400 HD

1 GB RAM

 

Jeg mener å huske at den i starten var nærmest 100% støyfri ved lite ressurskrevende oppgaver. Etter å ha levert den inn og fått den tilbake etter utskifting av skjerm (takk til Multicom), kan jeg nå høre en konstant summing fra harddisken når den er på, samt klikkelyder nå og da. Jeg lurer på om noen av dere andre som er i besittelse av en slik maskin kan gi meg en beskrivelse av støynivået deres? Da tenker jeg ikke på kjøleviften(e) til prosessoren, men nivået når maskinen går som stillest. Hva er normalt?

Hvorfor fikk du skifta skjerm????

Lenke til kommentar
Hei!

Kjøpte meg for en måned siden en Elitegroup G556E med blant annet følgende spesifikasjoner:

 

1700 MHz Dothan

80 GB 5400 HD

1 GB RAM

 

Jeg mener å huske at den i starten var nærmest 100% støyfri ved lite ressurskrevende oppgaver. Etter å ha levert den inn og fått den tilbake etter utskifting av skjerm (takk til Multicom), kan jeg nå høre en konstant summing fra harddisken når den er på, samt klikkelyder nå og da. Jeg lurer på om noen av dere andre som er i besittelse av en slik maskin kan gi meg en beskrivelse av støynivået deres? Da tenker jeg ikke på kjøleviften(e) til prosessoren, men nivået når maskinen går som stillest. Hva er normalt?

Hvorfor fikk du skifta skjerm????

Hadde en død piksel som var meget plagsom. Den jeg fikk tilbake har også en død piksel, men ikke like forstyrrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...