Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløs router anbefaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har tenkt å kjøpe meg en trådløs router og lurte på om folk kunne hjelpe meg med anbefalinger/erfaringer?

Mine erfaringer tilsier, IKKE kjøp Dlink eller 3com. Du kan selvfølgelig være heldig å få en boks som funker fint, og vicaversa....

 

Har jobbet MYE med trådløse nett og kommet fram til at disse to merkene er de som det har vært mest plunder med.

Lenke til kommentar
har tenkt å kjøpe meg en trådløs router og lurte på om folk kunne hjelpe meg med anbefalinger/erfaringer?

Mine erfaringer tilsier, IKKE kjøp Dlink eller 3com. Du kan selvfølgelig være heldig å få en boks som funker fint, og vicaversa....

 

Har jobbet MYE med trådløse nett og kommet fram til at disse to merkene er de som det har vært mest plunder med.

Da regner jeg med at alt annet på markedet er bra, eller har du noen å anbefale?

Lenke til kommentar

ok, har kjøpt meg router nå. det ble en Belkin 802.11g Wireless DSL/Cable Gateway Router . Hadde tenkt å kjøpe modellen over etter å lest bra ting om den, men de hadde den ikke(vet ikke om den har kommet i norske butikker ennå?), men har lest mye bra om Belkin nå, og fikk denne billig.

Kan poste erfaringer når jeg for adsl'en tilkoblet, hvis det er interesant

 

takk for alle svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...