bergaloevera Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Finnes det en annen måte å lage ny mappe på i windows enn høyreklikk - Ny - Ny Mappe? Det er så utrolig tungvint å måtte gjøre det på den måten!! driver å organiserer mine MP3 filer så jeg skal lage en god del mapper... Hadde vært kjkt om det fantes en tastekombinasjon (f.eks WINKEY+D el.lign) Utrolig teit av Microsoft å gjøre det så tungvint!
Joe DiMaggio Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Tu kan jo gå inn på Windows Media Player og trykke "Lagre som" og da kan du bare tryke på "Ny mappe knappen" så mange ganger du klarer men da må du jo enre navn på en og en! Det er og så en ting du kan gjøre via ledeteksen! Husker ikke helt hva du gjør men er sikker på det er noen inne på forumet som kan det!
shortCut Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Tror det har kommet som en ny funksjon i SP2? Har ikke sett den der før hvertfall (som jeg kan huske). På tide en slik funksjon har kommet, men det burde selvfølgelig vært en tastekombo for denne......
Preludiac Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) Det finnes en tastekombo som funker.. iallefall på min engelske install.. Om du (i explorer) holder nede alt og trykker fortløpende på F>W>F. Altså: ALT+F>W>F = ny folder i explorer. Tungvint kombo og ti riper i lakken på mærsja til Bill for ikke å ha laget f.eks WIN+N som hotkey til denne funksjonen enda!! Preludiac Endret 8. september 2004 av Preludiac
shortCut Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Har alltid vært der... Ja, det er mulig - har ikke sett den før Men jeg fant ett lite program som gjør susen: bxNewFolder Den legger ett ikon i toolbar linjen i explorer og F12 som hurtigtast.
bergaloevera Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Har alltid vært der... Ja, det er mulig - har ikke sett den før Men jeg fant ett lite program som gjør susen: bxNewFolder Den legger ett ikon i toolbar linjen i explorer og F12 som hurtigtast. Den var kjekk!! går det an å bytte knapp fra F12 til noe annet?
bergaloevera Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Tror det har kommet som en ny funksjon i SP2? Har ikke sett den der før hvertfall (som jeg kan huske). På tide en slik funksjon har kommet, men det burde selvfølgelig vært en tastekombo for denne...... Den var enda bedre kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå