Gå til innhold

Får ikke åpna fil

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. Nå er det andre gangen jeg laster ned spilldemo fra download.com som jeg ikke får åpna... Det står at det er en exe fil før jeg laster den ned, men når jeg skal åpne den på maskinen(etter nedlas.) får jeg melding om å bruke web-tjenesten eller velge prog. fra en liste. når jeg prøver web-tj. finner den ikke siden. Er ikke no problem ellers med exe.filer... Noen gode råd???..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må vel ha blitt noe tull under nedlastinga eller no... pc'en gjenkjenner ikke fila uansett. prøver en siste gang nå.

Skrevet
må vel ha blitt noe tull under nedlastinga eller no... pc'en gjenkjenner ikke fila uansett. prøver en siste gang nå.

Ikke last samme fil ned fra samme plass om du kan anskaffe den et annet sted.

Skrevet

Når du kommer i sånne sitasjoner så prøv det som er mest sansynlig. Har du lasta ned en videofilm etc. så prøv en spiller til det (anbefaler vlc (videolan) til alle videofiler du har problemer med). Siden det er en exe fil så burde det gå automatisk. Prøv å rename filen, eller filnavnet og se hva som skjer ^^ Søk etter filen på google og se om du finner en annen lik fil som kanskje funker :D

Skrevet

Når du kommer i sånne sitasjoner så prøv det som er mest sansynlig. Har du lasta ned en videofilm etc. så prøv en spiller til det (anbefaler vlc (videolan) til alle videofiler du har problemer med). Siden det er en exe fil så burde det gå automatisk. Prøv å rename filen, eller filnavnet og se hva som skjer ^^ Søk etter filen på google og se om du finner en annen lik fil som kanskje funker :D

Skrevet
Prøvd å åpne fila i winrar?

.Exe er ei startfil, .Rar er noe helt annet. Man kan jo prøve å åpne den i Winrar, selv tror jeg ikke det vil hjelpe.

Han sier jo at det står FØR han laster ned at det er en .exe fil. Det betyr jo bare at linken sier det er en .exe fil. Siden maskina hans ikke gjenkjenner filtypen så tyder mye på at det ikke er en .exe fil ikke sant?

Tenker det er en korrupt nedlasting, hvilken demo er det snakk om forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...