Gå til innhold

Zelda wind waker.


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WW grafikken er litt spesiell ja,men best for det.

Liker ikke Link der men , bra historie faktisk, men når fikk han en søster ? (Og en bestemor ) :p

Det er jo ikke Link! Det er bare en gutt som er kledd i grønt som tilfeldigvis redder verden.

What ?

 

hmm viste jeg ikke :hmm:

 

kansje når jeg tenker litt så sier bestemora at sverde eller skjolde tilhørte en bra mann som reddet verden fra onskap eller noe , da snakket de vel om link tenker jeg , men det burde vært om Link :yes:

 

var det litt sant det jeg skrev eller er jeg helt på jorde ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Man bestemmer jo selv hva hovedkarakteren skal hete. Men de fleste Zelda fans kaller ham naturligvis Link.

En kamerat av meg kalt han for Elg667 (the neighbour of the Beast ;)), og det blir litt føkka i spillet når folk snakker til deg :p

 

Link er navnet hovedpersonen i det første Zelda-spillet hadde. Siden har en person med grønne klær, lue, sverd og skjold (og en triforcebit) bare "vært" Link.

De aller fleste Zelda-spillene er satt til forskjellige epoker, og det er nye generasjoner med nye Zeldaer og Linker. mens Ganon(dorf) er den samme.

 

Correct me if I'm wrong..

Lenke til kommentar
Alle main-character'ne i Zelda-Spillene heter Link...

Har du spilt Wind Waker?

Har du spill Zelda spillene? Link er alltid helten, men ikke nødvendigvis samme person.

 

Uansett..... Wind Waker er helt konge. Etter min mening er det det aller beste 3D Zelda spillet, og ennå et av de peneste denne generasjonen på noen konsoll. Gleder meg til oppfølgeren, selvom den ikke er toon-shaded.

Lenke til kommentar

Spillet låser seg når jeg har slått ut boss Kalle Demos - Forbidden Woods. Spillet lagrer heller ikke at bossen ser utslått. Kommer derfor ikke videre. Har slått bossen flere ganger, men det samme skjer hver gang.

 

Noen som har opplevd det samme?

Det er ingen riper på CD'en, så det er ikke det som er grunnen. Tips?

Lenke til kommentar
Spillet låser seg når jeg har slått ut boss Kalle Demos - Forbidden Woods. Spillet lagrer heller ikke at bossen ser utslått. Kommer derfor ikke videre. Har slått bossen flere ganger, men det samme skjer hver gang.

 

Noen som har opplevd det samme?

Det er ingen riper på CD'en, så det er ikke det som er grunnen. Tips?

Uffameg! Har du mulighet til å teste spillet på en annen GameCube? Så kan du finne ut om det er en feil på plata eller på selve GameCuben.

Så ville jeg tatt turen tilbake til butikken der jeg kjøpte det, og forklart problemet (ta med kvittering).

Lenke til kommentar
Spillet låser seg når jeg har slått ut boss Kalle Demos - Forbidden Woods. Spillet lagrer heller ikke at bossen ser utslått. Kommer derfor ikke videre. Har slått bossen flere ganger, men det samme skjer hver gang.

 

Noen som har opplevd det samme?

Det er ingen riper på CD'en, så det er ikke det som er grunnen. Tips?

Uffameg! Har du mulighet til å teste spillet på en annen GameCube? Så kan du finne ut om det er en feil på plata eller på selve GameCuben.

Så ville jeg tatt turen tilbake til butikken der jeg kjøpte det, og forklart problemet (ta med kvittering).

Har funnet feilen. :D

Det er en bug.

Når blomsten falt ned fra taket kastet jeg boomerangen på blomstens senter. gjentok dette to ganger (totalt 3). Fjerde gang den falt ned angrep jeg senter med sverdet. Da ble bossen slått ut med en gang, men spillet låste seg (total frys). Utrolig, men dette gjentok seg hver gang.

 

Dette ble løsningen:

Når bossen falt ned fra taket angrep jeg kun med sverdet. Ble spyttet ut igjen en gang,men andre gangen jeg angrep ble bossen slått ut. Nå låste ikke spillet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...