fredflex Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 jeg har kjøpt den mye omtalte coop pc'n. problemene mine er 1: cpu går på 1,0Ghz, denne skulle vel vært på 2,0. før var det en bryter på hovedkortet man stilte på, men den finner jeg ikke her, må jeg forandre i bios'en? 2: spiller lan, feks warcraft 3, klikker etter 10 - 25 min, feilmeldingen sier at skjermkortet nullstilles og ikke kunne fullføre opperasjonen, samme skjer også på splinter cell 2.. noen forslag på hva jeg må gjøre på forhånd takk! Fredrflex
FenrisC0de Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 vel, jeg vet ikke spesifikasjonene på Co-op pcen, men CPU problemet løses vet at du går inn i bios og stiller inn riktig FSB, noe jeg ikke kan si hva skal være siden jeg ikke vet hvilken CPU du har.. Husk og oppdater Bios, Skjermkort Drivere osv..
fredflex Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 takk for svar! fortsatt problem, når jeg er i bios'en er cpu og FSB merket med grønn skrift(istedet for gul som er norm) og lar seg ikke editere...hva gjør jeg? hvor (finner jeg biosflash?) datakløna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå