Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg laget en mappe inne på Sureal 64 som hete ROMS denne puttet jeg alle roms'a på men ingen kan vises i Programmet hva er feil ?
Magus Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Rart... funker hos meg. Prøv med bare små bokstaver.
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Rart... funker hos meg. Prøv med bare små bokstaver. på romsa ? eller på mappa ? Den finner rett og slett ikke noe
roolf Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Regner med at du kjører dette på xbox. I så fall må du redigere den .xml-filen (eller var det en .ini-fil?) som legger i Surreal-mappen. Denne må vise til folderen med roms. Forresten, jeg fikk det heller ikke til å fungere før jeg la folderen med roms på roten til en disk - i mitt tilfelle F:/roms/. Lykke til.
vizit Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 sikker på at du har pakket ut filene ? det skjedde med meg da jeg gjorde dette første gangen..
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 sikker på at du har pakket ut filene ? det skjedde med meg da jeg gjorde dette første gangen.. har pakka ut ja ,
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Regner med at du kjører dette på xbox. I så fall må du redigere den .xml-filen (eller var det en .ini-fil?) som legger i Surreal-mappen. Denne må vise til folderen med roms. Forresten, jeg fikk det heller ikke til å fungere før jeg la folderen med roms på roten til en disk - i mitt tilfelle F:/roms/. Lykke til. TUSEN TAKK nå funker det F:\roms er korrekt ja TAKK TAKK TAKK Endret 10. september 2004 av Chris_p4_2.8@800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå