Gå til innhold

Hva betyr denne feilmeldingen?


Lotus-Omega

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bror nå som får denne feilmeldingen sprettende opp inne i mellom. Men hva betyr den.

 

No Label

 

 

 

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)

 

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3364 MHz with 1022MB RAM

 

Video: SAPPHIRE RADEON 9600 PRO ATLANTIS (6436)

 

 

 

General protection fault!

 

 

 

History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skjer når denne feilmeldingen kommer opp? Restarter maskinen el.? Er det når han driver med noe spesielt eller kommer den bare nå og da?

Feil virker å komme når han spiller og maskinen restarter. Men kom akkurat til å tenke på at feilen kanskje var at Agp/Pci ikke er låst til 66/33 ettersom den er litt overklokket.

Skrevet

Det er fra et unreal-spill sant? Det er ikke mulig å lese noe spesifikk grunn til at crashen oppsto i den feilen desverre. Det er tilsvarende til en "noe gikk feil" beskjed =P

 

Du må nok bare feilsøke på gamlemåten desverre.

 

-Stigma

Skrevet

Hvis det er Americas Army vi snakker om så er det ikke stort å gjøre enn å vente på neste patch. Eller så kan du jo sjekke de offesielle forumene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...