nree Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Var på lan og har skaffet meg GTA VC. (Har ikkje sagdt jeg ikkje har cd-key) Jeg starter opp og introen kommer (Med lyd) Når jeg kommer inn i spillet kommer det helt nederst til høyre (MENU)... NO SOUND HARDWARE (eller noe sånt) Har prøvd og gå inn i instillingene men dette hjelper ikkje de kommer ikkje fram noe . Noen som vet hvilken filer som styrer dette? Kan noen sende meg dette? (MSN: [email protected]) Send svar!!! Endret 10. september 2004 av goggen90
nree Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 (endret) lll Endret 6. september 2004 av goggen90
Steikern Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 gå i setup og se om du får fixsa det hvis ikke så er det bare vice city. skaff deg et annet vice city regner med at det ikke er orginal verisjon...
nree Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 gå i setup og se om du får fixsa det hvis ikke så er det bare vice city.skaff deg et annet vice city regner med at det ikke er orginal verisjon... Hei kan jo ikkje akuratt skrive her at de ikke er orginalt for de er i strid mot "lovene" men tro hva du vil ... Jeg har gått inn i instillingene de er da de kommer fram NO AUDIO HARDWARE så jeg kommer ikkje inn i audio menyen... (det er når jeg prøver og trykke på audio setup det kommer NO AU...)
nree Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Fiksa! (Instalerte fra cd på nytt....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå