Switchblade Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Noen som kan forklare hvorfor disk nr 2 er 20 gig mindre enn disk nr 3 og nr 4? Alle 3 diskene er WD 160 gig disker, den eneste forskjellen er at disk nr 2 har 2 Mb cashe mens disk 3 og 4 har 8 Mb. Jeg blir ikke helt klok på dette. Endret 5. september 2004 av Switchblade
Snorre123 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Du kan ta en titt her. Kanskje du ikke har formatert resten av plassen etter du la inn SP1 eller noe sånn?
Switchblade Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Har tenkt på det, men det som er rart er at jeg ikke har sp1 inne, og alle diskene er formatert i xp uten sp1. Logisk? ikke for meg....
Signatur Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Er alle diskene tilkoblet samme ide kontroller? Hvis feks den ene disken står på et PCI kort, så må du kanskje legge inne en nyere driver for kortet.
Switchblade Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Den disken med for lite plass sitter på ide kontrolleren på hovedkortet, men de to som har nok plass sitter på raid kontrolleren på hovedkortet. De sitter på hver sin kanal, så de kjører ikke noe raid bare som vanlige disker siden det ikke er flere plasser på ide kontrolleren:)
Guffen Duck Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hva sier bios da, hva skjer om du bytter kontroller plass på diskene?
Switchblade Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Hmmm Ikke prøvd enda. Prøve det. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå