Gå til innhold

Valg av minne til Fujitsu Siemens Pocket Loox 420


Solarstone

Anbefalte innlegg

skal kjøpe en sånn en:

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=36425

 

men hvorfor koster orginal minne ifra Fujitsu Siemens så mye!? er jo svindyrt!

tenkte meg ca 1gb ekstra minne. Finnes det andre minner/merker jeg kan bruke, som ikke koster så mye? har ikke helt satt meg inn i alt dette Flash ram greiene!

 

har sett 1 gb ram til noen Palm/ pocket pc som koster runt 1000 lappen! det er jo en grei pris... for meg så betyr det ikke noe om minne er av samme merke som pocket pc'n

 

takker for svar

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er for at produsenten kan tjene ekstra på "orginale deler" når uvetende folk kjøper pda og tenker at de "MÅ" ha Fuj.Sim minne.

 

Du kan bruke hvilke minnebrikker du vil. Annbefaler SD-Twinmosene sånn prismessig (1gig 1100,-).

 

edit:

ser ut som 420 ikke støtter cf-typeII kort så fjernet derfor dette :D

Endret av Jolle99
Lenke til kommentar

Hvor raskt kort trenger en for å spille av komprimert dvd film? noen som vet?

Har tittet på twinmos 512MB, men ser at det finnes x40 og x70. Komplett har kun x40..denne har kun min2MB skrive hastighet, synes det høres lite ut. kan ikke se hva lesehastigheten er, men det er vel kanskje rundt 4MB. Litt treigt?

Er vanskelig og vite hva du får når du bestiller for hos bla. komplett linker de til spec på x70, mens hos pcutstyr (som får varene sine fra samme som komplett) står det at det er x40. Hadde vært fint med noen tips :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor raskt kort trenger en for å spille av komprimert dvd film? noen som vet?

Har tittet på twinmos 512MB, men ser at det finnes x40 og x70. Komplett har kun x40..denne har kun min2MB skrive hastighet, synes det høres lite ut. kan ikke se hva lesehastigheten er, men det er vel kanskje rundt 4MB. Litt treigt?

Er vanskelig og vite hva du får når du bestiller for hos bla. komplett linker de til spec på x70, mens hos pcutstyr (som får varene sine fra samme som komplett) står det at det er x40. Hadde vært fint med noen tips :thumbup:

Mener vel at hvilke som helst SD-kort burde holde greit. Tror tilogmed at jeg hørte noen fikk grei fps med mmc kort også, men prisforskjellen der er jo ingenting nå lengre. Så standard SD-kort burde være bra nok :yes: PDA'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...