Gå til innhold

Anarchy Online, Alien Invasion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da fullt lovlig å laste dette spillet ned, det er trosalt et MMORPG spill.

Et spill der du betaler en fast pris hver måned for å kunne spille det, ikke alle slike spill som selges i butikken ;)

 

Og desverre Skille22 , kan ikke hjelpe deg. Skulle bare rette opp det Jokko88 sa her :p

Takk.. Lasta ned på lovlig vis fra Funcom.. Betaler for dette.. :-)

Jeg syntes dette var jævlig vanskelig, får jo fader ikke til tutorial missions engang.. Syntes SW Galaxies var enklere å sette seg inn i..

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Det er da fullt lovlig å laste dette spillet ned, det er trosalt et MMORPG spill.

Et spill der du betaler en fast pris hver måned for å kunne spille det, ikke alle slike spill som selges i butikken ;)

 

Og desverre Skille22 , kan ikke hjelpe deg. Skulle bare rette opp det Jokko88 sa her :p

Det visste jeg ikke. Beklager........

Lenke til kommentar
Det er da fullt lovlig å laste dette spillet ned, det er trosalt et MMORPG spill.

Et spill der du betaler en fast pris hver måned for å kunne spille det, ikke alle slike spill som selges i butikken ;)

 

Og desverre Skille22 , kan ikke hjelpe deg. Skulle bare rette opp det Jokko88 sa her :p

Takk.. Lasta ned på lovlig vis fra Funcom.. Betaler for dette.. :-)

Jeg syntes dette var jævlig vanskelig, får jo fader ikke til tutorial missions engang.. Syntes SW Galaxies var enklere å sette seg inn i..

SWG er altfor enkelt å blir dermed fort kjedeli.. AO lærer jeg nye ting hver dag å jeg har spilt siden d kom ut... FOlk er veldig villige til å hjelpe deg, så bare spør i newbie channel osv :)

Lenke til kommentar
Det er da fullt lovlig å laste dette spillet ned, det er trosalt et MMORPG spill.

Et spill der du betaler en fast pris hver måned for å kunne spille det, ikke alle slike spill som selges i butikken ;)

 

Og desverre Skille22 , kan ikke hjelpe deg. Skulle bare rette opp det Jokko88 sa her :p

Takk.. Lasta ned på lovlig vis fra Funcom.. Betaler for dette.. :-)

Jeg syntes dette var jævlig vanskelig, får jo fader ikke til tutorial missions engang.. Syntes SW Galaxies var enklere å sette seg inn i..

SWG er altfor enkelt å blir dermed fort kjedeli.. AO lærer jeg nye ting hver dag å jeg har spilt siden d kom ut... FOlk er veldig villige til å hjelpe deg, så bare spør i newbie channel osv :)

Ja, jeg får bare være tålmodig.. Hvilket våpen burde jeg velge i begynnelsen for de tutorial missions? Jeg syns karakteren min er jævla treig med den pistolen.. Dør før jeg får skutt dyra... :blush:

Lenke til kommentar

The Original Electronicum kan faktisk være bra opp til level 20 - 30 - 40, så fremt du ikke er twinka, som de aller fleste dessverre er.

 

Du vet vel at om du går inn på "karakterskjermen" din, så kan du skru opp og ned defence/offence-slideren? Jo mer offence, jo raskere skyter du, men du får til gjengjeld dårligere armour rating. Og vice versa.

Lenke til kommentar
The Original Electronicum kan faktisk være bra opp til level 20 - 30 - 40, så fremt du ikke er twinka, som de aller fleste dessverre er.

 

Du vet vel at om du går inn på "karakterskjermen" din, så kan du skru opp og ned defence/offence-slideren? Jo mer offence, jo raskere skyter du, men du får til gjengjeld dårligere armour rating. Og vice versa.

Takk, fant ut av det til slutt. :yes: Har kommet meg litt videre, har fått i oppdrag å skal scanne en alien spider..

Lenke til kommentar
The Original Electronicum kan faktisk være bra opp til level 20 - 30 - 40, så fremt du ikke er twinka, som de aller fleste dessverre er.

 

Du vet vel at om du går inn på "karakterskjermen" din, så kan du skru opp og ned defence/offence-slideren? Jo mer offence, jo raskere skyter du, men du får til gjengjeld dårligere armour rating. Og vice versa.

Agg/Def-slideren (som forresten ligger nede til høyre på skjermen) Rører ikke Armor Rating.

 

Agg/Def-slideren gjør at du enten kan slå/skyte raskere, eller bli vanskeligere å treffe. I AO er det en "Defensive"-sjekk. Det er mange ting i spillet som påvirker denne, blant annet den "berømte" Grid Armoren.

 

Uansett hva du har Agg/Def-slider på, har du like mye Armor (AC), og du tar like mye skade -om- du blir truffet. Forskjellen er i hvor lett det skal være å treffe deg :p

 

I tillegg til denne verdien er det tre forskjellige evner i kategorien "Speed" som påvirker hvor vanskelig det er å treffe deg, samt hvor ofte du vil risikere å få kritiske slag på deg. Disse tre er "Evade-Clsc" som går på nærkamp, "Dodge-Rng" som er langdistansevåpen (Rifler og Maskingevær), bortsett fra Hagler (Shotgun), som benytter seg av "Duck-Exp".

 

Forskjellige yrker kan og få store bonuser på disse tre evnene, noe som kan gjøre de nesten umulig å treffe ;)

 

--

 

Nå skal det sies at Backyard til Alien Invasion er litt annerledes enn det vi er vant med. Du får ikke kjøpt Treatment kits, First-aid kits, Nano Chargers eller ammunisjon. Du kan derimot oppgradere startervåpnet, i tillegg til at det generelt har blitt gitt mer skade.

 

Lykke til videre på Rubi-Ka og i Shadowlands ! :)

Lenke til kommentar

Akkruat gjort det samme som trådstarter, men er litt usikker nå etter at jeg har instalert det om jeg kan logge inn. Det står jo på hjemmesiden dems at det koster 29 dollar og laste ned, men jeg lastet det ned, og fikk ingen beskjed om å betale. Men vil det da bli trekt på kontoen/spillerkontoen når jeg logger på første gang? Jeg så at det står at det koster for de andre ekspasjoneen også, men Shadowland fikk jeg gratis derfra. Noen som vet litt om detalsjene rundt dette? Jeg har ikke penger akkurat nå, og vil ikke at de skal trekke meg masse penger for spillet. Jeg har en konto der, og har kjøpt Anacy online og Notum wars i butikken, men shadowland og Alien invasion er lastet ned fra Funcom sine hjemmesider.

 

 

Loeve:  The Original Electronicum kan faktisk være bra opp til level 20 - 30 - 40, så fremt du ikke er twinka, som de aller fleste dessverre er.

 

Jeg har Original Electricum og er på lvl 19, kjøpte dem billig fra en brukthandler, og jeg ser på de dyrere som de selger på butikken, og de er dårligere enn de jeg har. Jeg fikk riktignok 100k i startbonus av fetteren min, som ejg kjøpte dem for, men ejg har brukt de pistolene fra lvl 1, og jeg har sett påo de til 30k, og de ligger under min kvalitetslvl og skade. Mine kostet ca 1k. Hva er twinka forresten?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Etter at prøveperioden (7dager) er over må du betale for nedlastingen (som inkluderer en måneds spilling).

 

Å twinke er når en etablert spiller starter en ny karakter og gir ham flere millioner slik at han kan bruke det beste utstyret. Dette kan føre til at nybegynnere vil føle seg dårlige i forhold til disse twinkene. Vil du ha rask xp kan det være smart å teame med en twink.

Lenke til kommentar
Etter at prøveperioden (7dager) er over må du betale for nedlastingen (som inkluderer en måneds spilling).

 

Å twinke er når en etablert spiller starter en ny karakter og gir ham flere millioner slik at han kan bruke det beste utstyret. Dette kan føre til at nybegynnere vil føle seg dårlige i forhold til disse twinkene. Vil du ha rask xp kan det være smart å teame med en twink.

Så jeg trenger ikek betal hvis jeg allerede har en konto?

Lenke til kommentar

Mixel

Hvis du logger på kontosidene på https://register.funcom.com vil du se når og hvor mye du må betale for å fortsette å spille det.

 

assagab

Å twinke vil ikke nødvendigvis bety at en etablert spiller bruker masse penger på en ny karakter. Essensen i å twinke er rett og slett "gjøre til det meste optimale" - noe som gjerne betyr timesvis med plundring og bytting av utstyr, samle sammen buffs, for å kunne bruke implants eller symbiants av en høyere QL enn det som normalt er. For eksempel hvis en karakter på nivå 30 får på seg armor som er "beregnet" for karaktere på nivå 50 og over. Han på 30 tar kanskje på seg litt utstyr som øker evnene hans til den grad at han kan få på seg bedre ting.

 

Twinking er utrolig tidkrevende, hvis man vil strekke det helt til det ytterste. Det er dog og ganske så tilfredsstillende når man er ferdig, og vet at man klarer seg bedre enn de fleste andre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Twinking:

Det kalles vel egentlig ikke twinking med mindre du har hjelp fra en annen character av høyere level.

 

 

Betaling for SL/AI

Det holder ikke bare å hente ned Shadowlands (eller Alien Invasion) for å spille det, du må også aktivere pakken på account sidene. Der vil du også kunne se hvilke ekspansions som er aktive på kontoen din.

 

Videre er det ikke nødvendig å hente ned noe ekstra for å spille Alien Invasion dersom du allerede har Shadowlands installert. - men du må altså aktivere pakken på accounts.funcom.com - og vil da bli trukket €29,95 .. ca 250 kroner.

 

Til sist er det ikke trial på Alien Invasion, og kjøpet er i følge funcom ikke reverserbart. Selv vil jeg mene at norske kjøpere er beskyttet av angrefristloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...