Ravn Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det er ikke Trauma studios som jobber med DC Final - derfor blir det ikke en offisiell patch ! Det har jeg forstått, men blir det en allmenn godkjent patch, som Trauma Studios anbefaler, eller kun en "Fan-patch"? Mao. kun for spes. interesserte?
Lucas Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 [iC' date=24/09/2004 : 10:59] Battlefeild 2 blir vel det siste spillet EA kommer til å lage i Battlefield serien (vill gjetting) Den gjettninga blir nok litt for vill, for det er DICE som utvikler (eller "lager" som du liker å kalle det) BF spillene! EA gir bare ut spillene og lager cover bilder og manual osv... jaok..Dice da ! :!:
talgmar Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) Ingen i DC norge community aner når Final kommer - Personlig tipper jeg et par måneder, hvis det kommer. Nå om dagen er det spennendes DC OpenCup der mange norske lag er representert inkl TLL - det blir kjørt liveboter av kampene på mirc. Følg med på bf.no forumet for mer info og mirc #TLL.BF @quakenet, og andre norske klaner. La oss ta DC Final når det kommer - kan bli utsatt flere uker for alt vi vet. Etter det jeg forstår så har bla DC Final blitt utsatt pga at de fikk tak i nytt materiell som var ment til bruk i tidligere patcher men som aldri kom med. Endret 28. september 2004 av talgmar
Lucas Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 er d kååse tøsen fra TLL ? hehe..Lt.Knut her !
talgmar Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 er d kååse tøsen fra TLL ? hehe..Lt.Knut her ! Whey.. Lt Knut jo.. henger her å slenger du og =) måtte prøve å engasjere gamer.no folket i DC litt vettu ...
Lucas Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 er d kååse tøsen fra TLL ? hehe..Lt.Knut her ! Whey.. Lt Knut jo.. henger her å slenger du og =) måtte prøve å engasjere gamer.no folket i DC litt vettu ... gode greier
Ravn Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 *Litt off-topic* Mange snakker om DC-Final her, men det blir jo ikke utviklet av Trauma Studios men svorne fans, ikke sant? Det som, however, blir utviklet av Trauma Studios (+ DICE) er Battlefield 2. Det jeg har sett til nå av Battlefield 2 ser ut som en Retail utgave av DC. Oppusset og stashet (don't get me wrong, det ser KONGE ut), men det er jo DC... Det heter jo ikke DC, og DICE er med, og det jo ingen mod, men et standalone spill...men allikevel I mitt hode blir dette DC-Final Noen flere som deler mitt syn?
atlef Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 DC FInal Release Date . Med andre ord, denne kommer om en uke. Mvh Meg.
Plast Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Lurer på når 0.8 kommer, så annonse for 0.8 for 4 måneder sia, så burde vel komme snart nå?Bl.a. Stealth fly skal være med DC Final (0.8) skall i følge forum tråden under komme ut 16 Oktober. http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...541&tid=1498828 For en liten smakebit av det som kommer i DC Final så kan dere ta en titt på denne: ftp://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesne...final_promo.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå