Lucas Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja nå holder jeg på å mekker en dedicated server med black bag ops, men får ikke til¨å lage servern med DC ! jeg er sikker på at Crofyer kan det eller hva det var ! du kan alt om BF så !
Croyfer Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Last ned: Battlefield 1942 1.6 Stand Alone Server Download Links (113 MB) DesertCombat Beta 0.7 Windows Server Files (28 mb) Battlefield 1942 Server Manager (Win32) Installer I samme rekkefølge og styr servern ved hjelp av Blackbagops-verktøyet. For å få DesertCombat-map velger du rett og slett bare disse når du setter opp hvilke maps som skal gå på servern. For å styre servern fra en annen maskin installerer du bare Battlefield 1942 Remote Manager (Win32) Lag en bruker i Server Manageren, og koble deg på med Remote Manager. Sorry for treigt svar, men jeg var opptatt med clanmatch Endret 2. september 2004 av Croyfer
Lucas Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 (endret) Last ned: Battlefield 1942 1.6 Stand Alone Server Download Links (113 MB) DesertCombat Beta 0.7 Windows Server Files (28 mb) Battlefield 1942 Server Manager (Win32) Installer I samme rekkefølge og styr servern ved hjelp av Blackbagops-verktøyet. For å få DesertCombat-map velger du rett og slett bare disse når du setter opp hvilke maps som skal gå på servern. For å styre servern fra en annen maskin installerer du bare Battlefield 1942 Remote Manager (Win32) Lag en bruker i Server Manageren, og koble deg på med Remote Manager. Sorry for treigt svar, men jeg var opptatt med clanmatch Takker ! syntes du var rask med svar ! hehe ! men hvordan legger du inn de kommandoene som at man slipper å gå ut i black bag ops for å kicke folk osv ? og hvordan adde flere admins ? Endret 2. september 2004 av Lucas
Croyfer Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) For å legge til flere admins går du bare under "Users"-menyen i Servermanageren og legger til brukernavn/passord/keyhash der - husk å velge Rettigheter til brukeren før du trykker Save. ("Server", "Game", "FF") Hvis en person som er lagt til i admins-lista (og som har fått adda keyhashen sin) vil kicke folk uten å hoppe ut av spillet så kan han bare skrive i main-chat (K) !kick .04 Det samme gjelder banning !ban .04 ("04" er selvfølgelig spillernumret til den spillern du ønsker å kicke ut - dette nummeret finner du vel å presse <TAB> For å finne keyhashen din/andre admins mine keyhasher kjører man bare keyen gjennom denne "hashern" Les kapittel to i denne teksten for å finne ut mer om "In-Game Administration System" Endret 2. september 2004 av Croyfer
Lucas Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 (endret) Takk så mye for all hjelpen Croyfer ! Får opp servern senere idag, er usikker med dette med ping, men en venn av meg har radiolink (som vil si at han får aldri under 100 i ping) og når jeg testet i vannila BF så fikk han under 50 i ping ! og jeg har heller ikke store linja, så blir ikke så mange slots, rundt 10-15 ! og servern kommer til å kjøre Conquest med det samme så kommer nok CTF etter en tid ! Endret 3. september 2004 av Lucas
Croyfer Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Hvilken HW har du på servern? Hvilken linje/ISP har du ? BTW: kjør CTF - det er mye artigere på små servere Endret 3. september 2004 av Croyfer
Lucas Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Hvilken HW har du på servern?Hvilken linje/ISP har du ? BTW: kjør CTF - det er mye artigere på små servere Jeg kjører serven på sysentemet som står i profil ! Jeg har BKK/InO over radiolink 2mb ! men vennen min har kjempe ping, så jeg er fornøyd ! Skal kjøre CTF ja, men vet ikke om BKK har noe som sperrer for at andre utenom BKK nettet kan connecte ! skal legge ut IP og port på HW.no !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå