Gå til innhold

Hvordan lage server med DC ved hjelp av Blackbagop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå holder jeg på å mekker en dedicated server med black bag ops, men får ikke til¨å lage servern med DC !

jeg er sikker på at Crofyer kan det eller hva det var ! du kan alt om BF så ! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Last ned:

Battlefield 1942 1.6 Stand Alone Server Download Links (113 MB)

DesertCombat Beta 0.7 Windows Server Files (28 mb)

Battlefield 1942 Server Manager (Win32)

Installer I samme rekkefølge og styr servern ved hjelp av Blackbagops-verktøyet.

For å få DesertCombat-map velger du rett og slett bare disse når du setter opp hvilke maps som skal gå på servern.

For å styre servern fra en annen maskin installerer du bare

Battlefield 1942 Remote Manager (Win32)

Lag en bruker i Server Manageren, og koble deg på med Remote Manager.

Sorry for treigt svar, men jeg var opptatt med clanmatch ;)

Endret av Croyfer
Skrevet (endret)
Last ned:

Battlefield 1942 1.6 Stand Alone Server Download Links (113 MB)

DesertCombat Beta 0.7 Windows Server Files (28 mb)

Battlefield 1942 Server Manager (Win32)

Installer I samme rekkefølge og styr servern ved hjelp av Blackbagops-verktøyet.

For å få DesertCombat-map velger du rett og slett bare disse når du setter opp hvilke maps som skal gå på servern.

For å styre servern fra en annen maskin installerer du bare

Battlefield 1942 Remote Manager (Win32)

Lag en bruker i Server Manageren, og koble deg på med Remote Manager.

Sorry for treigt svar, men jeg var opptatt med clanmatch ;)

Takker ! syntes du var rask med svar ! hehe !

men hvordan legger du inn de kommandoene som at man slipper å gå ut i black bag ops for å kicke folk osv ? og hvordan adde flere admins ?

Endret av Lucas
Skrevet (endret)

For å legge til flere admins går du bare under "Users"-menyen i Servermanageren og legger til brukernavn/passord/keyhash der - husk å velge Rettigheter til brukeren før du trykker Save. ("Server", "Game", "FF")

Hvis en person som er lagt til i admins-lista (og som har fått adda keyhashen sin) vil kicke folk uten å hoppe ut av spillet så kan han bare skrive i main-chat (K)

!kick .04

Det samme gjelder banning

!ban .04

("04" er selvfølgelig spillernumret til den spillern du ønsker å kicke ut - dette nummeret finner du vel å presse <TAB>

For å finne keyhashen din/andre admins mine keyhasher kjører man bare keyen gjennom denne "hashern"

Les kapittel to i denne teksten for å finne ut mer om "In-Game Administration System"

Endret av Croyfer
Skrevet (endret)

Takk så mye for all hjelpen Croyfer ! :thumbup:

Får opp servern senere idag, er usikker med dette med ping, men en venn av meg har radiolink (som vil si at han får aldri under 100 i ping) og når jeg testet i vannila BF så fikk han under 50 i ping ! og jeg har heller ikke store linja, så blir ikke så mange slots, rundt 10-15 !

og servern kommer til å kjøre Conquest med det samme så kommer nok CTF etter en tid ! ;)

Endret av Lucas
Skrevet
Hvilken HW har du på servern?

Hvilken linje/ISP har du ?

BTW: kjør CTF - det er mye artigere på små servere :p

Jeg kjører serven på sysentemet som står i profil !

Jeg har BKK/InO over radiolink 2mb !

men vennen min har kjempe ping, så jeg er fornøyd ! Skal kjøre CTF ja, men vet ikke om BKK har noe som sperrer for at andre utenom BKK nettet kan connecte !

skal legge ut IP og port på HW.no !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...