erikstein Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hører rykter om at det skal komme nye LCD skjermer med 8ms responstid. Jeg har ikke hatt LCD siden jeg kjøpte en Samsung 181T for et par år siden. Syntes den var ok, men ikke bra nok. Jeg spiller mye FPS, så jeg trenger en skjerm med MINIMAL etterslep, ser at de fleste anbefaler en skjerm fra NEC (husker ikke navnet). Så spørsmålet er enkelt: Vente eller kjøpe?
kenthaman Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hva er vitsen med å vente når det alltid kommer ut noe nytt.
erikstein Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 nja...det er jo ventet nye skjermer i fremtiden med 8ms responstid, samtidig så vil jeg gjerne ha en ny skjerm snart...det blir garantert 17" siden 19" er for dårlig fortsatt..
Bubba-S Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 19" tommer er ikke for dårlig. Man får tak i 12ms 19" lcd nå. Hw.no sine lcd tester og guider er utdaterte (beklager Hw.no, men det er nok fakta...) Let litt rundt og du finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå