Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøpe Chrysler neon


_André_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange har sikkert en kamerat til en bror hvor onkelen til tanta sin far kjente en som hadde en Chrysler Neon hvor et eller annet ble ødelagt på og forteller deg om det og hvor bedriten bilen er...

 

MEN:

 

Bilene er helt greie, men som med all bruktkjøp bør du passe ekstra på at servicer er fulgt. Sjekk servicehefte! 2 liter'n er en gammel traver, skjelden noe større problemer med den hvis du bare passer på oljeskift (alltid bytte filter sammen med olje). Få tak i en med manuelt gir, da får du mest morro. For ordensskyld: det er ikke samme automatkasse som i Voyager.. Rust er neppe noe stort problem, men sjekk gjerne oppi hjulbuene. Er bilen tekylert, skrap vekk litt av tektylen (mens selger ikke ser det) i hjulbuene nederst foran og sjekk for rust.

 

Pass også på å sjekke slark i hjuloppheng foran, sjekk spesielt drivaksler osv.

 

Så lenge du er flink med vedlikehold, så har du problemfri bil (det gjelder ALLE biler). Den største fordelen med Chrysler etter min mening er servicen du får fra verkstedene. Bruker Branko i Tønsberg på min, og jeg har aldri opplevd bedre service (samme gjelder også Chrysler forhandleren i Trondheim - TOPP FOLK)! Møller derimot... neitakk - ingen VAG bil på meg mer!

 

Hilsen Sebring-eier (veldig lykkelig en)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...