Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mail problem broadpark (løst)


Anbefalte innlegg

Ok trodde jeg var smart jeg da.

 

Vi har nextgentel og jeg tenkte jeg skulle sette opp en egen mail siden vi kan ha

5 stk på et abonnemeng og da satte jeg opp en i outlooken med broderns passord og brukernavn men en annen e-mail addresse enn den som han har.

 

Nå får jeg jo hans mail inn på min pc ????

 

Hvordan kan jeg løse dette da ?

 

 

Det jeg egentlig skulle gjort var vel og opprette en ny bruker på broadpark og ikke gjennom outlook eller ?

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slette brukerkontoene i Outlook. Deretter fører du opp på nytt de brukerene du ønsker. Hvorfor overføre, når du kan starte på nytt. Ta kopi av alle mailene å send dem til deg selv og videre til din bror når du har alt opp å gå igjen. evnt kopier Outlook.psp som ligger i systemet ditt.

 

...

 

MVH Vegard

Lenke til kommentar

:blush: siste spørsmål da, dersom jeg sletter kontoen i outlooken på min maskin forsvinner min brors og min fars konto også?

 

Skulle da tro at de ligger inne på de respektive maskinene.

 

(---- brødhode når det gjelder slikt

 

Eller kanskje bare sette opp kontoen med samme addresse som min bror har på hans pc igjen, og deretter slette det som jeg satte opp på min.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Ja alle kontoene forsvinner LOKALT på din egen bruker/maskin. Alle kan sjekke sine respektive kontoer ifra http://mail.broadpark.no

Men du setter opp brukere på maskinen.

F.ex: Pappa, Mamma, Brodern, Meg og Gjest..

På hver av de brukerene konfigurerer du E-postkontoen i outlook så de samsvarer med brukeren.

Det er iallefall slik jeg har gjort det på familien pc'en vi har :)

 

MVH Vegard

Ps: Flere spm?? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...