sk1rty Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg er helt ny på LCD området, kan nesten ingenting. Jeg skal ha en LCD skjerm til kr 3500,- ca, kan gå litt over og kan selvsagt gå under Jeg skal bruke den til CS(litt, men ikke så mye), Word og de andre Office applikasjonene, Film og redigering, bildebehandlig(photoshop) o.l jeg er med andre ord en utbredt databruker, som bruker datamaskinen til det meste Noen som kan hjelpe meg med dette valget ute i den stor LCD verden? :!:
arr1000 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei Har selv nettop kjøpt Samsung 710N. Super skjerm uten etterslep i spill, fargene virker korrekte og har super kontrast. Lekkert design. Flott skjerm iforhold til prisen. Anbefales
sk1rty Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Takker for anbefalningen! Jeg vurder denne sterkt siden den hadde lav ms som jeg her fått opplyst at er viktig når jeg skal game eller se på film o.l.
trra Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Eller prøv eizo L550K, har den selv, kjempefornøyd med den, bra til spill, 16ms. koster ca 4000. Endret 2. september 2004 av trra
smeboe Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Eller prøv eizo L550K, har den selv, kjempefornøyd med den, bra til spill, 16ms. koster ca 4000. Den er vel med DVI(??) som er bra for å perfeksjonere fargene og skjermopplevelsen.
spaceace Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 jeg har en samsung 172t, veldig fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå