Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gmail kontoer fryktelig HOT ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er som er så gjevt med å gi bort flere stk??? er det bare for å vøre snill ?

ja ka skal jeg gjøre med 5 eposter da

har kun 3 stykk i igjen

 

og jeg har fått dæm gratis,så hvorfor ikke gi dæm videre da

jo.. sant nok... ;)

 

 

¨

men hvorfor ha 5 i utgangspunktet ????

Lenke til kommentar
For etter noen få dager vil du også kunne gi bort 6 stykk,det er noe man får med når man får epost

 

Altså du ville kunne gi bort 6 gmail kontoer etter noen få dager

:thumbup:

jaja..... skjønner at dette er gjevt... har alt fått 2 pm'er om jeg kan invitere noen...

har ikke nevnt et kløyva ord om at jeg har gmail konto på tilbud...

 

klarer meg med outlook... der har jeg 300GB lagringsplass :)

Lenke til kommentar

Cluet med å ha en konto som er web-basert med stor lagringskapasitet ligger litt i muligheten for å få tak i viktig post når man er utenfor huset/rommet/hjemmet/reiret/bolet sitt (velg hva som passer best). Det hjelper lite om man har all viktig post på sin egen stasjonære om om man er på tur vekk og må få fatt i noe viktig informasjon som du har fått på mail..

 

Om man sjeldent forlater sin stasjonære PCn kan jeg se at det ikke er noe vits å ha webmail, men om man farter litt rundt er det svært kjekt. Det trenger på død og liv ikke akkurat være Gmail, folk har jo klart seg med hotmail i årevis....

Lenke til kommentar

Gmail er fint det, men savner støtte for pop/imap. Har fått konto, men vil

neppe bruke den mye før jeg slipper webmail.. Sending kan man jo uansett gjøre fra mailklient, men jeg liker å slippe å sjekke en webside hvert 2. minutt om jeg venter på en viktig mail.

 

Det at Gmail heller ikke funker i Opera er en enda større turnoff :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kort og godt er det ingenting som er spesielt "hot" med gmail konto utenom at det er 1gb plass. Tjenesten er ikke lansert ennå og de som har fått konto er fungerer som betatestere(uten lønn selvsagt). Når tjenesten er testet godt nok vil det ikke være behov for såkalte "invites" lengre da man fritt kan registrere seg så mye man vil. "invites" delen er bare laget for å kunne begrense tilgangen til et system som ikke 100% ferdig.

 

At folk prøver å selge eller bytte til seg betatester status er helt totalt latterlig men de som faktisk er villig til å betale for noe slikt er enda mer latterlige. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...