Gå til innhold

Project Gotham Racing


Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa da jeg skulle prøve Project Gotham Racing på min flunkende nye xbox.

 

Prøvd Burnout på Playstation 2 for noen måneder siden, og må innrømme at det MYE bedre. Det var liksom litt mer morro.

 

Kjøpte en xbox fordi jeg trodde den skulle overgå det meste... men det gjorde den ikke.

 

Er det noen som vet om det kommer noen nye morsomme multiplayer spill snart? Project Gotham Racing var ikke morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du var ute etter en morsom multiplayer opplevelse på din nye konsoll, så tror jeg nok du har valgt en smule feil. Ihvertfall slik som situasjonen er nå. Her er Gamecube det klare førstevalget med titler som Super Monkey Ball, Den beste versjonen av Burnout, Wave Race, Smash Bros Melee, Sega Soccer Slam, ISS2 osv.

 

Ellers er DOA3 bra multiplayer, men det er jo bare for to. Turnering? Halo er også best for to, med co-operative. Fusion Frenzy har jeg ikke hørt så mye godt om. Xbox har versjoner av både ISS2 og Burnout. Ellers kommer jo Hunter : the Reckoning litt senere på året.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 11:28, Punkyfish skrev:

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa da jeg skulle prøve Project Gotham Racing på min flunkende nye xbox.


Prøvd Burnout på Playstation 2 for noen måneder siden, og må innrømme at det MYE bedre. Det var liksom litt mer morro.


Kjøpte en xbox fordi jeg trodde den skulle overgå det meste... men det gjorde den ikke.


Er det noen som vet om det kommer noen nye morsomme multiplayer spill snart? Project Gotham Racing var ikke morro.



 

Personelig så digger jeg PGR, syntes det er veldig gøy i multiplayer. Og jeg er en stor bil entusiast!

 

Hvis du skal ha det gøy i multiplayer, få med deg en kamerat som har XBOX og Halo. Og link. Det gjorde jeg i går, var sinnsykt fett! Og Fuzion Frenzy skal visst være kjempe gøy i multiplayer.. Ikke i single player! Det kan jeg gi deg rapport om når jeg får det fra MS. Rallisport er gøy i multiplayer, Blood Wake er gøy i multiplayer.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 15:38, BoardkilL skrev:

Quote:


On 2002-05-06 14:39, Corn skrev:

Når kan man begynne å koble X-Box/GC/PS2 til bredbånd dah?


 

nå...

kjenner folk som har xboxen sin online jeg. THPS3 skal vist rule on-line med xbox! :smile:

 

 

Gjennom GameSpy kan du det. Men XBOX Live vil mest sannsynlig bli lansert til høsten! XBOX, PS2 og GCs online planer vil bli lansert på E3. Så du får vente i spenning.. Det skal jeg gjøre i hvert fall :smile:

Lenke til kommentar

Så, det går an å spille online spill med konsollene allerede nå, her i Norge?

 

Så vis jeg har en X-Box så er det bare å koble til ADSL-ledningen min og jeg er i gang (med utvalgte spill) uten noe tillegsutsyr eller konfigurasjon?

 

Det er bare X-Box som kan dette foreløpig?

Og hva mente du med Gamespy på X-Box?

 

(Sorry, er litt newbie når det gjelder konsoller)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 21:02, Corn skrev:

Så, det går an å spille online spill med konsollene allerede nå, her i Norge?


Så vis jeg har en X-Box så er det bare å koble til ADSL-ledningen min og jeg er i gang (med utvalgte spill) uten noe tillegsutsyr eller konfigurasjon?


Det er bare X-Box som kan dette foreløpig?

Og hva mente du med Gamespy på X-Box?


(Sorry, er litt newbie når det gjelder konsoller)


 

Nei, du er ikke online sånn uten vidre. Du må gå på http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml Det er kun Tony Hawk 2x, Tony Hawk 3, Nascar Heat og Halo det går ann med. Og på Halo så anbefales det at du har 256k ut, men skal visst funke med 128. Jeg har ikke prøvd ennå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...