ebso86 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har nå blitt invitert til og åpnet en gmail konto. men når jeg skal logge inn så er det bare hvit skjerm. Noen som vet? Ps. tusen takk for invitasjonen airguard!
B4stian Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 prøv denne linken for å logge inn da, funket det nå?
ebso86 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 kommer først opp "loading" oppe i venstre hjørne i et par sekunder så forsvinner det og skjermen blir hvit og det står at lastingen er fullført
Rubex Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Etter den hvite skjermen kommer, så kan du prøve å trykke F5
ebso86 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Etter den hvite skjermen kommer, så kan du prøve å trykke F5 Skjer det samme når jeg reloader
Fury Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det samme skjer om du har Opera 7.5 som ikke støttest av Gmail ennå. Har du kontrollert om ActiveX og JavaScript er aktivert? Og at det ikke stoppest i en evt. brannvegg...
ebso86 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Det samme skjer om du har Opera 7.5 som ikke støttest av Gmail ennå. Har du kontrollert om ActiveX og JavaScript er aktivert? Og at det ikke stoppest i en evt. brannvegg... har zonealarm men jeg har prøvd å gå ut av den å prøvd, uten hell. Alle andre sider fungerer... utrolig irriterende java er aktivert og det skal activeX også være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå