{Six-X} Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hei. Jeg har ett problem med mitt ASUS FX5700(V9570TD) kort... For jeg får ikkje til clone modus Og det er uuuuuuufaaatteeeeliiiiig irriterende ..for jeg har alltid hatt det før (men med GeForce 4 MX). Men dette kortet støtter Clone er jeg ganske sikker på.. Men i oppsettet er det bare valg for "Enkel Skjerm"/"singel Display" Så ka som er gale .. null peil .. Eter en laang tid med prøving kom jeg faktiskt over en "veiviser" for clone oppsettet og blei overlykkeli og laget til ..men neida ingenting skjedde etter oppsettet... noen som har noen ider.. anything.. send mail lr post her.. *sukk*
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Så du har koblet til TV og alt og likevel kan du ikke velge clone mode fra nedtrekksmenyen f.eks?
{Six-X} Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Ja seffølgeli koblet til..prøvd med forskjellige og...heh.. men går ann å bruke singel på Tv.. så kabel og alt er rett.. men får ikkje begge samtidi (skjerm og tv), som jeg vil ha. !
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nå har jeg googlet litt og sett at det er utrolig mye problemer med FX5700 og clone mode. Dessverre var det ikke lett å finne noen løsning. Kanskje Asus kan hjelpe deg?
{Six-X} Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 hmm .. ka du søkte etter.. noen norkse sider eller..... er veeeldi irriterende da.. kanskje jeg kan skrive en klage til komplett og få eit nyere.. eller nytt... hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå