Hachon Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg er nødt til å skaffe meg en ny harddisk da den gamle kvelder snart, surrer og skriker fælt.. Det som plager meg litt er tidligere i sommer kjøpte jeg meg en ny harddisk som jeg bruker som lagringsplass for spill, musikk.. stort sett alt annet enn OS'et.. Jeg kunne tenkt meg å fått lagret min C:\ på en eller annen måte slik at jeg slipper det maset og slitet med å installere OS'et på nytt.. Noen som har noen tips? Jeg har brukt "drive-image" men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg da setter inn den ny hd'en.... Hjelp!
RS2000 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Husker vi brukte et DOS-basert program til dette da vi kjøpte ny disk i 99. Men kan dessverre ikke hjelpe deg.
wanka Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Tror det skal gå å bruke norton ghost el. Sett inn begge disker og ta en diskcopy.
vihovde Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg er nødt til å skaffe meg en ny harddisk da den gamle kvelder snart, surrer og skriker fælt.. Det som plager meg litt er tidligere i sommer kjøpte jeg meg en ny harddisk som jeg bruker som lagringsplass for spill, musikk.. stort sett alt annet enn OS'et.. Jeg kunne tenkt meg å fått lagret min C:\ på en eller annen måte slik at jeg slipper det maset og slitet med å installere OS'et på nytt.. Noen som har noen tips? Jeg har brukt "drive-image" men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg da setter inn den ny hd'en.... Hjelp! Installer Norton Chost, så kopierer du hele stasjon C over på en annen harddisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå