MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg burde kanskje ikke klage som endelig har vært så heldig å få Gmail, men tenkte jeg allikevel skulle spørre. Når jeg klikker "Gå til e-postinnboksen" så åpnes bare Outlook! Hvordan kan jeg ordne dette?
So|o Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Samme her.. vet ikke om det er så mye å gjøre med det ! Et annet tips: Jeg bruker Mozilla Firefox og Gmail Notifier. Det er en genial plugin som automatisk varsler om nye mailer i Gmail innboksen. Et ikon i nettleseren viser antall nye mail. Herfra kan man også gå rett til innboksen ved et museklikk. Anbefales Endret 30. august 2004 av asdfgh
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Skulle akkurat til å lage en topic om dette, men Gmail Notifier var det jeg trengte!
MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Bare det at jeg ikke vil bruke Mozilla! (ikke gjør det til en diskusjon da... Poenget er at det skal fungere, og at det nettopp gjør det hos veldig mange!
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Samme her.. vet ikke om det er så mye å gjøre med det ! Et annet tips: Jeg bruker Mozilla Firefox og Gmail Notifier. Det er en genial plugin som automatisk varsler om nye mailer i Gmail innboksen. Et ikon i nettleseren viser antall nye mail. Herfra kan man også gå rett til innboksen ved et museklikk. Anbefales Finnes det noe lignende til Opera?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) glem det... Endret 30. august 2004 av Slettet-p4PIYwb6
MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Samme her.. vet ikke om det er så mye å gjøre med det ! Et annet tips: Jeg bruker Mozilla Firefox og Gmail Notifier. Det er en genial plugin som automatisk varsler om nye mailer i Gmail innboksen. Et ikon i nettleseren viser antall nye mail. Herfra kan man også gå rett til innboksen ved et museklikk. Anbefales Finnes det noe lignende til Opera? I så kan jeg godta det som en nødløsning.. Har uansett tatt kontakt med Passport i dette øyeblikk, og de lover svar innen 24 timer, så da får vi se da! :-) Gir tilbakemelding her nå jeg får svar.
inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gtray fungerer fint. Kommer en liten G i systray som lager ballong når du får mail
MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Hvor får jeg dette? Freeware/Shareware/Fra Google? Kan Gmail kobles sammen med Google Tool Bar?
Admin'c Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) for å bruke msn med gmail trenger du å registrere en passport. Det gjøres her http://messenger.msn.no/Download/default.aspx *var vel ikke det dere spurte om * Endret 30. august 2004 av Admin'c
MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Nei, det var vel egentlig ikke det.. Men hadde jeg ikke hatt venner med Gmail fra før av hadde dette også vært et tema.
whom Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Gtray fungerer fint. Kommer en liten G i systray som lager ballong når du får mail For å få det klart: Jeg som mange har byttet fra hotmail til Gmail, og har registrert passport. Skjønner at det er mulig med andre små plugins til nettlesere, som viser om du har fått mail, men jeg foretrekker funsksjonen der det står i messenger... Og da lurer jeg på: er det slik at det er noen som har en virkende messenger som faktisk kan vise innboks til Gmail, og andre som meg som bare åpner Outlook? Eller gjelder Outlook problemet alle? Edit: Klarte faktisk å lage innlegget før jeg var ferdig å skrive det Endret 30. august 2004 av Deuz
So|o Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Skulle akkurat til å lage en topic om dette, men Gmail Notifier var det jeg trengte! Jepp. Skjønner ikke hvordan jeg kunne klart meg uten
inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Tror det kun er hotmail MSN kan kontrollere. Men - MSN Plus støtter POP3-kontoer. Så er det bare å vente på at GMail skal støtte POP...
Cloud Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Skulle akkurat til å lage en topic om dette, men Gmail Notifier var det jeg trengte! Jepp. Skjønner ikke hvordan jeg kunne klart meg uten Finnes det noe lignende til Opera? *håpe håpe*
Serqevx Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Bare å laste det ned, fungerte for meg som bruker IE er bare et ekstra program.
MaxCPU Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 (endret) Gmail Notifier alltså? Edit: Lastet ned og installert nå! Ser ut til å fungere perfekt! Gmail Notifier Endret 30. august 2004 av MaxCPU
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 for å bruke msn med gmail trenger du å registrere en passport. Det gjøres her http://messenger.msn.no/Download/default.aspx *var vel ikke det dere spurte om * takker for siden
Serqevx Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Svaret mitt kom litt etter de andre ja, var nok en minimert hw side jeg svarte på ja! hehe, men jeg mente gmail notifier, og det er bare å vende seg til den så funker det =) syns jeg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå