czezzer Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg forsøker å boote opp pcn med XP cdn i cd-rom for å kjøre format c, men får beskjed om "Boot from Atapi cd-rom: no emulation". Hva kommer det av?
z10an Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 det betyr kansje att cdromen din ikke klarer å emulre diskett når den skal boote fra cd og derfor klikker......
czezzer Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Hva må jeg gjøre da? Er det noe galt med cd-rom stasjonen?
czezzer Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Jeg hadde en cd-rom stasjon som jeg mistenkte at det var noe galt med. Med den gamle cd-stasjonen fikk jeg ikke noe beskjed i det hele tatt den bare hoppet rett inn i windows. Derfor tok jeg med en helt ny cd-rom stasjon fra jobben. Jeg har gjort om på boot rekkefølgen så det skulle være i orden. I tillegg har jeg tatt disable på deamon tools programmet (hvis det muligens skulle bety noe). På toppen av det hele får jeg ikke i gang diskettstasjonen min. Forbaska skit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå