Sephirot Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hei! Jeg husker ikke hvilket oppdrag jeg var på, men et eller annet sted fant jeg et våpen (husker ikke hvilket heller) som bl.a hadde effekten Damage Heavy/medium og light armour. Våpenet var ikke spesielt bra tror jeg, men jeg måtte jo teste det. Etter å ha bare båret dette våpenet for gøy en liten tid var plutselig armourskillsene mine senket fra rundt 70-80 til 0! Prøvde med Dispel 100% men det funka ikke. Restore-spells funker ikke, da jeg bare har restore spells for attributes. Klarte etterhvert å kjøpe meg trening opp til 55 i heavy armour (er battlemage), men nå får jeg hvertfall ikke naturlig økt den noe mer(gjennom å motta grisebank altså - Hvy Armour står på 100 i forhold til skill increase, men nekter å øke mer..). Har ikke funnet noen jeg kan kjøpe mer trening av. Noen som har noen tips til å restore armour skillen min igjen - evt. hvor jeg kan finne en master-trainer i HvyArmour og prøve å kjøpe meg mer? Litt kjedelig med en Lord's Armour+++ og bare 100 i armour pga for dårlig skill... Vennlig helsing frå S
Shicca Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Stikk til en Imperial Shrine. Du finner den i de fleste "vestlige" byer i Morrowind. Ta å klikk på alteret, og velg det nederste alternativet. Koster deg rundt 35 gold eller no sånt...
Equerm Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Stikk til en Imperial Shrine. Du finner den i de fleste "vestlige" byer i Morrowind. Ta å klikk på alteret, og velg det nederste alternativet. Koster deg rundt 35 gold eller no sånt... Det nederste alternativet? Er det alltid det?
Shicca Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Helt 100% sikker på det er jeg ikke, men stort sett er det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå