Standish Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) akkurat det som står i emnet. når jeg prøver å starte spillet kommer følgende beskjed: ERROR: direct3d device does not accurately report texture memory usage contact your 3d accelerator vendor for updated driver håper noen kan gi meg en løsning på dette problemet Endret 30. august 2004 av Standish
Penneknekt Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Søkte litt på nettet og fant følgende: Offisiell patch til System Shock II Windows XP/2000 Fix for System Shock II En måte å løse problemet på, skal etter sigende være å kjøre spillet i Windows 2000-modus. Det gjør du ved å høyreklikke på *.exe-filen og velge compability. Nå er jeg ikke sikker på hva slags skjermkort du har, men vedkommende som publiserte posten under hadde samme problem som deg. Han løste det slik: ERROR: Direct3D device driver does not accurately report texture memory usage. Contact your 3D accelorator vendor for updated drivers. [...]Problem resolved by adding "safe_texture_manager" withouht the quotations into the shock.cfg file. Seems that the engine doesn't like nVidia drivers from the 5x.xx series.[...] Link til forumet jeg hentet posten fra Du får ha lykke til!
Standish Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 wuhu ser ut til at det virker helt nå, takk for hjelpen
Heales Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Vær også oppmerksom på at det finnes oppdatering til dette spillet. Bedre teksturer etc. Du vil nok finne disse hvis du søker på Google. Dette er ting som er laget av fans, og skal vistnok fungere meget godt. Kos deg med et av tidenes beste spill, og samtidig et spill som fullstendig banker møkka av Doom 3 når det gjelder atmosfære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå