uranus Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei folkens! Jeg postet en tråd på mitt forum som jeg vil vise dere. Det handler om en lærer som sier jpeg på en litt uvanlig og morsom måte. Det er ikke alle som kommer til å syns at den er morsom, men jeg ledde i timen da han sa det. [Fjernet av moderator] Endret 29. august 2004 av Blib
GolfBag Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) 404 funny not found hmm, reklame for et annet forum... Endret 29. august 2004 av GolfBag
Bytex Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Egentlig er ikke det særlig fjernt. Det er veldig vanlig (spesiellt blant den forrige generasjonen) å uttale J som jådd. Det er lettere å oppfatte enn "yeah" som er måten vi sier det. Dere ville vel helst han skulle si "Jay-pegg" eller "Yeah p e g" da? Bra du ikke posta dette under "gullkorn", da hadde du fått slakt. Endret 29. august 2004 av Bitex
Blib Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Herregud. Dette er bare ikke et av de dårligste forsøkene på å skjule reklamering for sitt eget forum på jeg har sett noensinne, det er også det værste forsøket på å lage en vits jeg har hørt. Posten stenges!
Anbefalte innlegg