GoldlaXiE Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Prøver å komme meg inn på steam, men får beskjed om at jeg må sjekke internett tilkoblingen.. Jeg var logget inn, men så tok jeg exit and log out fordi jeg skulle gjøre ett eller annet! Og etter det kommer jeg ikke inn mer... Leste på hjemmesiden til steam at jeg måtte sjekke om noen porter var åpne eller noe sånt, men jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det.. Er veldig bekymret nå, når det nærmer seg hl2 release osv! Vil spille CS:S også! Når jeg dobbelklikker på steam.exe kommer det sånn updating steam... greier og etter en stund står det cannot connect to steam network, please try again later.. Endret 29. august 2004 av Gullegutt
GoldlaXiE Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Samme skjer med meg . . Puhh.. kanskje steam er nede for alle da...!
Merlin Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Samme skjer med meg . . Puhh.. kanskje steam er nede for alle da...! Ja det er det hvis du leser trådene på www.steampowered.com
GoldlaXiE Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Samme skjer med meg . . Puhh.. kanskje steam er nede for alle da...! Ja det er det hvis du leser trådene på www.steampowered.com Okey.. men da var det litt merkelig at det står på status at steam er online...!
Blib Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Greit, da har vi fått slått fast at Steam er nede og at vi bare må vente. Posten stenges.,
Anbefalte innlegg