Gå til innhold

Hvor skremt blir du av Doom3?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er 20 år, og djevelsk lettskremt :blush:

Doom 3 er ikke like skummelt når du kommer over "barieren" dvs det første brette når monstrene kommer. Men gudene skal vite det er fremdeles hesli. Blir fremdeles litt redd når det kommer sprettanes en imp eller Zombie fremfor meg :p

Første gang du ser Pinky skull ikkje vært gjort til en cut scene, ødela mykje av spenninga. Men dæven den kjøtern kan bit fra seg :D

eeenig, det verste hadde vært hvis du hørte noe som hoppet ned og så bare litt av skyggen dens, så begynner den å banke på døren og du har ikke peil. på hva det er, bare at det er STOR og SKUMMELT :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er 20 år, og djevelsk lettskremt  :blush:

Doom 3 er ikke like skummelt når du kommer over "barieren" dvs det første brette når monstrene kommer. Men gudene skal vite det er fremdeles hesli. Blir fremdeles litt redd når det kommer sprettanes en imp eller Zombie fremfor meg  :p

Første gang du ser Pinky skull ikkje vært gjort til en cut scene, ødela mykje av spenninga. Men dæven den kjøtern kan bit fra seg  :D

eeenig, det verste hadde vært hvis du hørte noe som hoppet ned og så bare litt av skyggen dens, så begynner den å banke på døren og du har ikke peil. på hva det er, bare at det er STOR og SKUMMELT :no:

Tenkte det samme. Tror hjerte mitt da hadde sprunge til nermeste Aetat kontor og stillet seg i køen under "arbeidsledig" :p

Men siden det hele ble gjort om til en cut scene, hvor du så pinky komme sprettende over rekverke, veldig bra gjort, men totalt feil.

Om vi hadde sett vår "dude" inne på kontore, fra pinkys øyne, og hørt litt vesing, og metall mot metall, da hadde jeg seriøst blitt redd. Og vis han da hadde starta på døra, eller hobba rett gjennom vinduet. Joinks, im outa here ;)

Alt i alt er det bare barieren som må overstiges, noen jeg ikke helt har klart ennå. Har bare kommet til første delen av Alpha labs, og siden været her nord har vært mye vind og regn, har ikke det stakars hjerte mitt klart noe stor mengde Doom 3 :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...