Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 er et mareritt i helgene


Anbefalte innlegg

Morn.

 

*forte seg å skrive nå som linja er oppe*

 

I helgene er linja like ustabil som en Skoda fra 1962. Dvs at jeg mister internettforbindelsen med ujevne mellomrom. eg prøver å få ny IP, men får ikke kontakt med DHCP-server. Så da blir jeg nødt til å vente. Sånn er det ofte.

 

Irriterende? JA!

 

Kommer til å bytte til Bluecom om det ikke forbedrer seg.

 

Noen som opplever det samme som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn.

 

*forte seg å skrive nå som linja er oppe*

 

I helgene er linja like ustabil som en Skoda fra 1962. Dvs at jeg mister internettforbindelsen med ujevne mellomrom. eg prøver å få ny IP, men får ikke kontakt med DHCP-server. Så da blir jeg nødt til å vente. Sånn er det ofte.

 

Irriterende? JA!

 

Kommer til å bytte til Bluecom om det ikke forbedrer seg.

 

Noen som opplever det samme som meg?

Du får en "small bill" i postkassen da :p

 

Meg bekjent den eneste fordelen de reklamerer med :p

 

Nei, bytt til noen som kan tilby litt kvalitet i tillegg ;)

Lenke til kommentar

Jeg opplever det samme men jeg har Telenor abbonement. Har tatt det opp med telenor. De mente at det kunne være modemet mitt (Alcatel Speed Touch) som var for svakt til linja (2048/256) så de sendte en montør med et nytt modem til meg (Speedtouch med malingsflekker :thumbdown: ). Det hjalp ikke noe særlig og nå mener de det er nettet som er overbelastet. Har sendt reklamasjon der jeg forlanger godtgjørelse i form av f.eks fri bruk en periode og et svar på om de har tenkt å forsøke å utbedre feilen men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også mye kødd når jeg fikk Tele2 linja mi for ca halvannet år siden. Jeg tok problemene opp med kundeservice (og den er utmerket !) og etterhvert fikk vi orden på sakene...var bla noe med sentralen til stjelenor. Nå har det funket greit siden bortsett fra et og annet brudd, med de er det langt imellom og må nesten påregnes....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...