t0mse Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Bestilte akkurat en PQI 1024MB Turbo Dual channel PC3200, fra netshop. Ettersom disse er på tilbud, Netshop , har noen erfaringer med disse? Ellers, vil jeg erfare stor ytelses økning i spill med disse, fremfor mine 512DDR PC2100 jeg har nå? Takk for eventuelle svar.
srbz Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 De har jo veldig gode timings til prisen... Hadde kjøpt dem selv hvis jeg skulle ha nye... Er absolutt bedre enn 2100, men om du vil merke noe (da mener jeg uten å teste med diverse programmer), kommer litt an på hva du bruker pcen til...
t0mse Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Har jo lest noe om at minnet har mye å si på de nyeste spillene, merker at det tar "evigheter" å laste opp nye brett i f.eks. Doom 3 og FarCry.. Tenkte hvis noen hadde opplevd ett liknende hopp i minnestandard (pc2100-pc3200), at vedkommende kunne bekrefte at det har en del å si. Ellers har jeg hørt lite om PQI før, så jeg var litt skeptisk, men har utsatt kjøp av minne alt for lenge, så nå slo jeg til.
MoFFaSSa£ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har tengt til å gjøre det samme om ikke alt for lenge ville ha slått tilmed en gang hvis jeg trengte det nu
srbz Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 PQI er vel egentlig tidligere PMI, som hadde veldig godt rykte. Nå produserer de ihvertfall ram på akseptabelt prisnivå for de fleste, enkelte med 2-2-2-5 timings e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå