Belisarius Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har veldig lyst på diverse MMORPG spill og vurderer først å fremst å kjøpe meg Star Wars Galaxies eller World Of Warcraft når det kommer. Det eneste jeg fortsatt lurer på er om det er så sikkert når det gjelder den månelige avgiften. Du skriver jo inn kredittkort nummere ditt (såvidt jeg har forstått) men er dette sikkert? Finnes det noen fare for at andre folk kan skaffe seg dette nummere når man først har startet kontoen i spillet? Har jo ikke lyst til at noen skal tappe hele kontoen min for alle pengene jeg har Håper noen kan hjelpe meg
Xeenon_ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Kredittkort over internett er faktisk mye tryggere enn kredittkort i restauranter av typen som tar med kortet på bakrommet edit: de aller fleste programmer bruker 128-bits kryptering, noe som vil si at det er praktisk talt umulig å få kortet uten å ha tilgang i begynnelsen Endret 28. august 2004 av orcblood
Heales Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg spilte selv EQ aktivt i 3 år og har aldri hørt om en eneste som har blitt lurt for penger, og har heller aldri lest om det. Når det gjelder valg av spill vil jeg anbefale deg å vente på WoW.
Blib Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hva med å alltid bestemme deg for at den kontoen du har VISA til aldri skal inneholde mer enn 5K? vet ikke hvordan du har det i din bank, men med Skandiabanken er det gratis å opprette flere kontoer og overføringer osv skjer automatisk og "instantaniously" når du ber om det, og selvsagt gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå