FlexGym Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg satte sammen en socket a pc i dag Et kv7 hovedkort abit når jeg slår på pcen starter cpu vifta,harddisk,cdrom, alt virker ok ,men skjermen er svart ,lyser standby svak orange Noen som kan hjelpe? Har prøvd 2 skjermkort. Har det noe å si at HD&cdrom er på samme kabel i master slave? Synnes jeg husker at noen hadde samme prob,og da var det bare å flytte en jumper..
anon12234 Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) teste rammen din i anna maskin, defekt ram = svart skjerm og ja!, selv om rammen er ny kan den være defekt! Endret 28. august 2004 av Henrik2k
FlexGym Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 (endret) hvorfor tenkte jeg ikke på det. bruker twinmos 512 400 på pcen har det samme på min pc,skal prøve å bytte nå. Endret 28. august 2004 av FlexGym
Levicom Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 eg har hatt eit sånn problem eg og, og då var det noko galle med rammen min.
FlexGym Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 (endret) ramèn fungerte helt ok. bruker den nye rambrikken i denne pcen nå. Prøvde å starte uten harddisk og cdrom-fungerte ikke=svart skjerm Dette hovedkortet Endret 28. august 2004 av FlexGym
1G FSB Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 har du gått over hele hovedkortet og sett at alt er stilli inn riktig? jumpere osv?
FlexGym Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 (endret) Strapping from boot rom (x) eller Strapping from hardware Normal (x) eller Clear CMOS Wakeup header Disable (x) eller Enable USB pwr1 Disable (x) eller enable USB pwr2 Disable (x) eller enable fp-audio (default) (x) det er du jumpere det er de med(x) har jeg satt dem på (der de sto fra fabrikken) EDIT Det ordnet seg ta ut cpu og sette den inn igjen. ? Endret 28. august 2004 av FlexGym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå