Gå til innhold

DooM III og TI4800SE

hanszpett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en A64 3200+. Lurte på om jeg klarer å kjøre på full detaljenivå (gjerne bare i 1024X768 uten AA) med mitt Geeforce TI4800SE (DX 8.1)? Må jeg ha nytt kjermkort da, eller bare anbefales det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vist du skal ha alle detaljer på fullt, så må du ha nytt skjermkort :yes:

Ikke så sikker på det... I og med at GF4-kortet ikke vil vise alle effektene, kan det hende det greier å kjøre brukbart med gode instillinger...

Endret av L03VIk
Skrevet

Jeg er en av de som heller kjører spill i 25fps bare for å se på grafikken. Men viss jeg ikke kan se de heftigste lyseffektene så tror jeg at jeg kjøper meg et nytt skjermkort.

Skrevet
Vist du skal ha alle detaljer på fullt, så må du ha nytt skjermkort :yes:

Ikke så sikker på det... I og med at GF4-kortet ikke vil vise DX9-effektene, kan det hende det greier å kjøre brukbart med gode instillinger...

En gang for alle: IKKE DirectX 9, OpenGL.... :innocent:

Skrevet
Ja, kjøpt deg nytt skjermkort bare pga doom3, du.. Er jo bare et spill !! :ermm:

Når folk er villig til å kjøpe en bil til 1 million for å akse litt fortere, så må jo jeg få lov til å kjøpe meg et nytt skjermkort for en tusenlapp. Eller? :D

Skrevet

øhm, blir vel ikke mye bedre av et skjermkort til en tusenlapp? må nesten ut med 4-5000 for å kjøre med brukbar FPS på max detalj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...