kaliber Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 hvor finner jeg updates til steam.. har ikke oppdatatert det siden jeg fikk det.. for ei stund siden. kanskje det hjelper meg med bugs og error. hvis vet av en url som er til steam så skriv den inn
kaliber Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 javel men ingen som har fått en slik error da: server verification failed ?
Jonas Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 javel men ingen som har fått en slik error da: server verification failed ? Jo, men hadde de kunnet fikset det, hadde det vært fikset. Vet ikke hva verification av en server vil si, men det har antagelighvis noe med serveren, og ikke steam å gjøre.
kaliber Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 ok men har prøvd 3 forskjellige s ervere.. på alle er det slik..
Jonas Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 ok men har prøvd 3 forskjellige s ervere.. på alle er det slik.. Spør på steamforumet om hva feilmeldingen betyr, og hva du kan gjøre. Regner ikke med at du ville tenkt på å google så jeg poster link: http://www.steampowered.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå