Gå til innhold

Fanta Exotic er vondt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes at den ikke er så værst jeg....

Fanta Wild Berries er jo en av de beste....

Den nye til papsi er ikke så veldig god foresten, den smaker som cola med vodka i...

 

Den beste leske drikken hvis du vil kjøle deg ned, og ikke bli tørst etter 10 sek. er jo is-te da...

 

Beste kose drikken er Cola....

 

 

Hva mener dere andre om emmne ?

Lenke til kommentar

Har blitt helt avhengig av den nye Fanta Exotic jeg! Trodde først at det var sånn brus du bare kan drikke bittelitt av, men neida - tømmer 1 1/2 literne som bare det. Hjelp jeg har blitt Fantaholicer :sad:

 

Smaker egenlit litt Passoa bare uten alkohol selvsagt! Forresten, den er en god del bedre og friskere enn Passoa. Kan sikkert være digg å bruke i drinker...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 01:49, C. Alshus skrev:

Beste leskedrikk må jo bare være:
vann
.



 

Hmmm kommer an på hvor du bor, her i oslo smaker vannet dritt, så jeg blander det ut med fun-light, mens heime på landet har me eigen brønn, og det vannnet er bare helt nydelig, da er vann best :smile:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 02:30, sness skrev:

Ehhh...snakker vi om Norge her? Trodde vi bare hadde Orange og Lemon jeg. Er det Oslo som har de forskjellige smakene eller?


sness, som kanskje har finni enda en bra grunn til å flytte til Oslo


 

hvis du ser skrev sosohal "vilda bär" som er .. Svenskt.... og har di ikke hørt om Exotic( eller hva **** den heter) så må du bo langt utpå landet

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 01:23, Draco skrev:

Meg og noen venner har en diskusjon om Fanta Exotic..jeg syns den er spy mens to andre syns den er god.. Hva syns dere?? må overbevise de om at den er vond :smile:


 

Det er ikke de som må overbevises for at den er ekkel, det er du som må overbevises. For den Fantaen er kun god hvis den er iskald. Hvis den er pisslunken så smaker den værre en værst!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-04 01:23, Draco skrev:

Meg og noen venner har en diskusjon om Fanta Exotic..jeg syns den er spy mens to andre syns den er god.. Hva syns dere?? må overbevise de om at den er vond :smile:



 

fanta exotic er god!

ikke totalt kongen men den holder.

man får en sånn oppfriskende smak av den :smile:

 

 

hvordan stiller man på at signaturen skal vises hele tiden?? jeg glemmer (nesten) alltid å trykke der nede!

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-05-07 21:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...