Gå til innhold

Stille vifte for p4 3,0+ GHz


Ape m/pels

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har i et par nå hatt en P4 1,8 GHz prosessor, og en stund brukt MIST Black Silence som kjøler, og dens innsats er upåklagelig.

 

Nå har tiden kommet at jeg tenker på å inverstere i ny prosessor, da en over 3 GHz.

Jeg er interessert i tips angående kjøleløsninger for dette, jeg har lest at Black Silence ikke er helt god nok for så raske prosessorer.

 

Prisen er ikke særlig viktig, det som teller er lavt støynivå.

 

 

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, takk for den! Litt av en kjøleribbe det der. Jeg fant også hos Microplex denne, noen som har prøvd den, eller vet hvordan den vil fungere i forhold til løsningen foreslått av LenniZ? Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken prosessor jeg velger, bare at det skal være en på 3 GHz eller mer.

 

Overklokking har jeg ikke prøvd før i det hele tatt, er de foreslåtte brukbare til det?

Takk for all hjelpen! :)

Endret av Ape m/pels
Lenke til kommentar
Jøss, takk for den! Litt av en kjøleribbe det der. Jeg fant også hos Microplex denne, noen som har prøvd den, eller vet hvordan den vil fungere i forhold til løsningen foreslått av LenniZ?

 

Overklokking har jeg ikke prøvd før i det hele tatt, er de foreslåtte brukbare til det?

Takk for all hjelpen! :)

Eh. Får opp samme kjøler som den LenniZ anbefaler....

 

SP-94 er vel den beste luftkjøleren du får kjøpt. Så den er meget brukbar til overklokking :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...