Erik1979 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har et problem som dukker opp.... På MANGE sider dukker denne meldingen opp : Du kan ikke kjøre ActiveX-kontroller på denne siden med gjeldene innstillinger. Dette kan føre til at siden ikke vises som den skal. Jeg som ikke har stor greie på data irriterer meg grønt over denne. For det er mye jeg ikke får sett og gjort på internet pga av dette. Noen som kan hjelpe??
Scootersing Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Har du lagt inn Flash og java? Feilmeldingen tyder på at det er program språk som din nettleser ikke støtter. Hvilket operativ system og nettleser bruker du? (prøv og gi så mye info som mulig, angående det som er relevant for saken) Gi et eksempel på ei nettadresse som du får denne meldingen på! Scootersing
dakri Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 I Internet Explorer: -Verktøy -Alternativer for Internett -Sikkerhet -Sett sikkerhetsnivå til middels
moray Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har fått samme problemet og mine innstillinger står på middels. Får det opp noen ganger på hw.no også. Bruker IE.
Erik1979 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Jeg har fått ordnet problemet nå..... Jeg gikk på alternativer for internet som nevnt over her, og gjorde som han sa. Det fungerte. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå