Fløtepudding Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Kan anbefale "four weapon flash mod" som gir godt lys (bedre enn duct-tape) til de 4 minste våpna, utenom motorsaga. Mye kjekkere å se hva jeg skyter. Blir ikke mindre skummelt av det, tvert om.
Joggi Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 det var nok skjermen min som var problemet no er det fremdeles mørkt men på en "riktig" måte ser enormt mye bedre fikk en brukt viewsonic e70f skjerm og den var kongegod må bare si at jeg er drittlei spillet og jeg har bare kommet halveis utrolig monotont og kjedelig med de samme gangene hele veien dukker opp et nytt monster i ny og ne men ellers utrolig kjedelig må si jeg er skuffet over Doom3 spillet som definitivt ruler som singelplayer spill er FARCRY
Fløtepudding Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Ja FarCry er jo veldig lyst. Tropeøy og greier. Det er smakk og behakk
simalarion Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) FarCry er det beste fps spillet men jeg har Doom3 høyt på listen også, men doom3 ble ikke bra før jeg haddet gt6800gs i pcen (haddet standard x800pro før) Endret 5. oktober 2004 av simalarion
Fløtepudding Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Jeg har også 6800 gt (med 256 mb ram.) På den over 2 år gamle dataen min fikk jeg 39 fps i high på 1024x768 , og 37 fps i 1200x1600 ! (Edit: I timedemoen) Nesten likt! Så jeg spiller på 1200x på en gammal maskin nå, hehe, ser fantastisk ut. Jeg har xp1900+. Slapp CPU...Men kortet var jo dyrt. 4000-... Jeg tror nok det går tre ganger raskere på en ny maskin. Men det hadde jeg ikke råd til nå, og trenger det jo ikke heller med så rått kort. Kult at kortet kan brukes i en så gammal maskin. Endret 5. oktober 2004 av Fløtepudding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå