Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ASUS SpaceLink WL-500g eller liknende ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Den er bra den der.

Trenger du printserver?

Ja jeg skulle helst hatt en som har både USB og printer tilgang, litt greit å ha alt i en boks. Tenkte bare å samenlikne litt før jeg kjøpte.

Er det noen som foresten har prøvd denne boksen på Lyse sitt fibernett ?

Endret av Tigerboy
Skrevet

Tiger: Ping er ping;) WL-500g er en utrolig snadder boks, har den selv og har bare gode erfaringer! Kan ikke tenke meg at det skulle være noen spesielle forhold rundt lyse-nettet som har noe å si for routeren.

gothur: Kommer an på hva nettverkskortet er innebygget i, og hva du skal bruke router til. Hvis du lurer på om du kan kjøpe en WL-500g for å komme på nett med f.eks en bærbar pc, så er svaret ja.

Skrevet
Tiger: Ping er ping;) WL-500g er en utrolig snadder boks, har den selv og har bare gode erfaringer! Kan ikke tenke meg at det skulle være noen spesielle forhold rundt lyse-nettet som har noe å si for routeren.

gothur: Kommer an på hva nettverkskortet er innebygget i, og hva du skal bruke router til. Hvis du lurer på om du kan kjøpe en WL-500g for å komme på nett med f.eks en bærbar pc, så er svaret ja.

Noen som vet om andre produkter med printserver eller usb tilkobling ?

Skrevet

Fujitsu Siemens har en boks som har enten printerserver eller usb, husker ikke helt, men uansett bare en av delene. Har brukt en slik også, helt grei, men scorer ikke like høyt i de testene jeg har lest, og hadde mer klønete menysystem enn asusen. Uaktuell etter min mening.

Skrevet
Fujitsu Siemens har en boks som har enten printerserver eller usb, husker ikke helt, men uansett bare en av delene. Har brukt en slik også, helt grei, men scorer ikke like høyt i de testene jeg har lest, og hadde mer klønete menysystem enn asusen. Uaktuell etter min mening.

Ok, regner med det blir en Asus på meg og .... litt kjipt at den bare støtter USB 1.1

Skrevet

Gå for Asus'en du! Har bare god ord å si om den. Eller, den kan være litt kranglete før du får satt den opp helt, men når det er gjort så funkerer den utmerket.

Skrevet

Jeg har store problemer med min Asus WL-500g. Den timer ut etter 4-12 timer og jeg må restarte den får å få internett tilbake :(

Kjører siste firmware..

Jeg har internett fra Lyse

Skrevet

Litt offtopic, men jeg lurer på en ting: Jeg har tenkt å oppgradere firmwaren og har lastet ned den nyeste versjonen som er en zip-fil. Når jeg unzipper den kommer det frem en ny .tar fil. Er det denne jeg skal laste opp?

Skrevet

Når unzippa Firmware_1.7.5.6_GPL.tar kom det ut en ny fil som bare heter Firmware_1.7.5.6_GPL uten filending. Kan dette være .tbz-filen? Hvordan finner jeg det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...