Gå til innhold

AMD Athlon 64


scary-man

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefaler "tuneup2004" + "diskkeeper" + "spybot - search & destroy"

Blir ikke store forskjellen... lite tror på mandags-cpu. fortsatt ikke skrevet hva slags hardware du har(hk, ram osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er det at jeg ikke kan drive flere progammer samtidig og at spill iblant går veldig hakkete og da snakker jeg om spill som er 4-5 år gammle og som går bra på min andre pc. en xp1700

Skrevet

Har du vore å fikla i bios nokon gang ?

Avogtil trenger du det.. Dersom du ikkje følar deg data-kyndig nok til å gjer det sjølve, spør din data-venn eller gå til din lokale data forhandler. Min anbefaling iallefall.

Skrevet

ja jeg har drevet på i biosen , har prøvd å overklokke men da starter ikke pcen seg opp, uansett hvor mye jeg overklokker. nå står alt på default.

Skrevet

Vell. Da trur eg at eg gir meg, dette var vanskelegt. Godt HK, RAM og CPU.. Min anbefaling til deg er rettogslett å gå til din lokale data-butikk og spør om dei kan sjå på den.

Skrevet

sente inn hovedkortet mitt for en stud tilbake fikk en nye en så det er ikke noe iveien der, fikk ny ram for en uke siden så ikke noe der. da er det bare cpuen igjen, kjøpte nye harddisker for ca. en mnd siden også. :no:

Skrevet

AMD 64 3400

MSI Platinium

Corsair S Value PC3200 512mb x 2

 

Hm, du kan prøve å legge inn Norton på nytt, annen versjon.

Kjør Spybot og Adaware, og virus scan.

Skrevet (endret)

Prøvd å oppdatere bios? versjon 16(1.6) er ute...

http://www.abit-usa.com/products/mb/bios_r...ies=1&model=130

 

Bruker du SecureIDE? kan hende det har en rar effekt på maskinen din...

 

Så vidt jeg kan se er ikke CPU'en din blitt testet for kompabilitet. Om den ikke er kompatibel eller om den kun ikke er testet er usikkert, en kort mail til Abit kan klare opp i det. RAM'en din er støttet, men sjekk det andre for å være sikker...

http://www2.abit.com.tw/test_report/IC7-MAX3/index.php

 

Sjekk også hvilke andre drivere som finnes, og om du er oppdatert...

 

http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ies=1&model=130

 

Sjekket "enheter" på system for å sjekke at det ikke er noe hardware som er i konflikt?

 

Husker ikke om du svarte på det, men har du sjekket temperaturer? Vet jo aldri...

 

edit: Lykke til videre :thumbup:

Endret av LeChef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...