Kevlar Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Har et problem med MSN messenger. Med jevne intervaller skifter den kjapt status til opptatt og tilbake! Ikke noe stort problem, men irriterende, siden folk har begynt å lure på hva det er jeg driver med har Catch adsl gjennom en D-link trådløs router m/firewall Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Den skifter til opptatt når du kjører et fullskjermsprogram.......? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Nei, den skifter til opptatt mens jeg snakker og har msn samtalevinduer oppe Lenke til kommentar
sokk Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Jepp. Papillon har rett. Verktøy -> Alternativer -> under "Min status": Fjern avkryssingen på "Vis meg som Opptatt... når jeg kjører et fullskjermsprogram". Eneste som irriterer meg litt med dette er at det ikke virker med OpenGL. (Irriterende når folk sender meldinger når jeg spiller Enemy Territory). Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 Papillon har ikke rett. Har ikke problemer med innstillingene i msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå