Gå til innhold

XBOX tar av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bill svetter ikke for pengenes skyld, men for ærens skyld...

 

At sega støtter Xbox, så skal det gå bra i Japan? Så Sega støttet ikke Dreamcast, så hvordan det gikk i Asia, hvor den solgte dårligst...

 

De kan komme med hva som helst tror jeg, Japanerne vil ikke ha Xbox, tror jeg...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 20:38, Gaultier skrev:

Bill svetter ikke for pengenes skyld, men for ærens skyld...


At sega støtter Xbox, så skal det gå bra i Japan? Så Sega støttet ikke Dreamcast, så hvordan det gikk i Asia, hvor den solgte dårligst...


De kan komme med hva som helst tror jeg, Japanerne vil ikke ha Xbox, tror jeg...


 

Joa, det er jo litt sant i det. Men de har noen ganske store titler på gang nå, som vil appelere til det japanske folk tror jeg. Også kommer de i hvert fall til å annonsere et ganske stort sammarbeid fra en "major" Japansk utvikler på E3. Square maybe?!

Lenke til kommentar

Er redd Microsuck vinner konsoll kampen uansett.

 

Hvor mange versjoner tror dere det kommer av XBOX ?

Xbox er jo bare en intel PC i en box, så microsoft trenger ikke utvikle en dritt selv. Det er jo ingenting som utvikler seg så fort som PC-er, og dermed kan Microsoft ha lansert XBOX 18 før Sony har fått ut PS3..

 

Skal kjøpe XBOX den dagen noen klarer å modifisere den slik at man kan installere ett vanlig OS på den og bruke den som en vanlig PC.

Da skal jeg installere Linux på den og bruke den som en server, så skal jeg ringe til Bill Gates og takke for at han subsidierte en fullverdig PC til meg.

 

 

Ja jeg vet dette ble en rote post, men jeg er trøtt som en bøyd gaffel så jeg vet ikke helt hva jeg skriver...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 04:58, BluE_MoON skrev:

Er redd Microsuck vinner konsoll kampen uansett.


Hvor mange versjoner tror dere det kommer av XBOX ?

Xbox er jo bare en intel PC i en box, så microsoft trenger ikke utvikle en dritt selv. Det er jo ingenting som utvikler seg så fort som PC-er, og dermed kan Microsoft ha lansert XBOX 18 før Sony har fått ut PS3..


Skal kjøpe XBOX den dagen noen klarer å modifisere den slik at man kan installere ett vanlig OS på den og bruke den som en vanlig PC.

Da skal jeg installere Linux på den og bruke den som en server, så skal jeg ringe til Bill Gates og takke for at han subsidierte en fullverdig PC til meg.



Ja jeg vet dette ble en rote post, men jeg er trøtt som en bøyd gaffel så jeg vet ikke helt hva jeg skriver...




 

Neste XBOX vil sannsyneligvis ikke være så PC som denne. P.g.a. det økonomiske så vil nok MS prøve å ikke tape så mye penger på den neste XBOX versjonen som de gjør i dag, og da må de utvilke litt. Ryktene sier at AMD skal utvikle den neste XBOX CPU-en. nVidia kommer sikker til å utvikle GPU-en... De har et veldig nært sammarbeid! Så vi får se hva det blir til.. Men du kan stole på at det kommer en ny XBOX en gang. Det kan du stole på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...