Gå til innhold

Dårlig behandling synes jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle!

Jeg har et ASUS Radeon 9800XT kort som jeg var meget fornøyd med, helt til den ene av de to viftene bare spratt av... ohmy.gif
Dette skjedde noen uker etter at kortet ble kjøpt.

Jeg leverte kortet til butikken jeg hadde kjøpt det i, (nedlagt) med forventninger om at de skulle ordne det ved å sette på ny vifte.

Da jeg hentet kortet og åpnet pakken igjen hjemme, merket jeg at viften bare hadde blitt limt på, den fungerte, men jeg synes det var en litt "billig" løsning for et slikt kort, siden jeg hadde betalt en ganske stor sum.

Jeg sendte en mail til butikken, de svarte med at "viften henger godt på den..", jeg spurte hvorfor de ikke sendte kortet inn til Asus? De svarte med at Asus ikke ville reparere feilen fordi det var en ripe ved siden av viften som hadde falt av, og at de ville definere det som brukerfeil. Jeg skrev at det er greit...

Viften har ellers holdt seg på plass, men nå noen uker senere så har den skapt problemer... Den bråker sykt for den går skjevt, og av og til går den så skjevt at den bremser opp... kortet blir veldig varmt når jeg spiller krevende spill pga. kun én vifte kjøler.

Jeg er fremdeles litt overrasket over måten de har "fikset" kortet, og mener de burde gjort det anderledes.

Hva synes dere om denne saken?

Hva burde jeg gjøre?

Endret av Seifenblase
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag, ikke gi deg! Det skal gå på garanti, om de ikke klarer å fixe varen har du krav på ny vare eller pengene tilbake. Sjekk kjøpsloven! :thumbup:

Skrevet

Det gjelder å ikke gi seg ja. Flexi-data er stort sett ganske ok og vil sikkert hjelpe deg hvis du forklarer saken og sier du ikke er fornøyd med måten saken ble løst på.

Skrevet

"Jeg sendte en mail til flexi, de svarte med at "viften henger godt på den..", jeg spurte hvorfor de ikke sendte kortet inn til Asus? De svarte med at Asus ikke ville reparere feilen fordi det var en ripe ved siden av viften som hadde falt av, og at de ville definere det som brukerfeil."

 

Da må dem ha lavt denne der ripen da dem tok kjøleren av eller da viften falt av kunne det eventuelt kunne skje.

Uansett denne forklaring høres "tynn" ut.

 

Dem (flexi) har dummet seg sykkelig ut for meg. Handler kun hos netshop nå.

 

Simon

Skrevet

Hmm, og flexi som ellers er så greie?!

 

Jaja, dette får være en smekk på pungen. Håper de tar dette til hjertet og lærer.

 

Kanskje jeg ikke skal kjøpe fra dem nesten gang hvis ikke de ordner opp da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...