Seifenblase Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei alle!Jeg har et ASUS Radeon 9800XT kort som jeg var meget fornøyd med, helt til den ene av de to viftene bare spratt av... Dette skjedde noen uker etter at kortet ble kjøpt.Jeg leverte kortet til butikken jeg hadde kjøpt det i, (nedlagt) med forventninger om at de skulle ordne det ved å sette på ny vifte.Da jeg hentet kortet og åpnet pakken igjen hjemme, merket jeg at viften bare hadde blitt limt på, den fungerte, men jeg synes det var en litt "billig" løsning for et slikt kort, siden jeg hadde betalt en ganske stor sum.Jeg sendte en mail til butikken, de svarte med at "viften henger godt på den..", jeg spurte hvorfor de ikke sendte kortet inn til Asus? De svarte med at Asus ikke ville reparere feilen fordi det var en ripe ved siden av viften som hadde falt av, og at de ville definere det som brukerfeil. Jeg skrev at det er greit...Viften har ellers holdt seg på plass, men nå noen uker senere så har den skapt problemer... Den bråker sykt for den går skjevt, og av og til går den så skjevt at den bremser opp... kortet blir veldig varmt når jeg spiller krevende spill pga. kun én vifte kjøler.Jeg er fremdeles litt overrasket over måten de har "fikset" kortet, og mener de burde gjort det anderledes.Hva synes dere om denne saken?Hva burde jeg gjøre? Endret 19. november 2013 av Seifenblase
user1 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Klag, ikke gi deg! Det skal gå på garanti, om de ikke klarer å fixe varen har du krav på ny vare eller pengene tilbake. Sjekk kjøpsloven!
Carnifex Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det gjelder å ikke gi seg ja. Flexi-data er stort sett ganske ok og vil sikkert hjelpe deg hvis du forklarer saken og sier du ikke er fornøyd med måten saken ble løst på.
Templar Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 "Jeg sendte en mail til flexi, de svarte med at "viften henger godt på den..", jeg spurte hvorfor de ikke sendte kortet inn til Asus? De svarte med at Asus ikke ville reparere feilen fordi det var en ripe ved siden av viften som hadde falt av, og at de ville definere det som brukerfeil." Da må dem ha lavt denne der ripen da dem tok kjøleren av eller da viften falt av kunne det eventuelt kunne skje. Uansett denne forklaring høres "tynn" ut. Dem (flexi) har dummet seg sykkelig ut for meg. Handler kun hos netshop nå. Simon
Seifenblase Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Takk for alle svar! Nei, jeg skal nok ikke gi meg! Skal ta en tur med kortet når jeg har tid... for håpe alt ordner seg da..
Kenny000 Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hmm, og flexi som ellers er så greie?! Jaja, dette får være en smekk på pungen. Håper de tar dette til hjertet og lærer. Kanskje jeg ikke skal kjøpe fra dem nesten gang hvis ikke de ordner opp da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå