Gå til innhold

Trøbbel med ATI Radeon 9700 Pro - streker overalt

Cimmern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! har et lite problem som jeg håper dere kan fixe!

Noen ganger når jeg spiller bfv eller doom monger hele skjermen seg opp og det kommer kruseduller og streker over ALT og lurte på om dette hadde noe med skjermkortet mitt og gjøre! :w00t:

Har et ati radeon 9700 pro :love:

Takk for alle svar

Mvh Cimmern :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, rett etter dette kommer, så skrur du av maskinen og kjenner på skjermkortet med fingerene dine.

Er det VELDIG varmt?

Er det bare i disse 2 spillene det skjer?

Skrevet
Hmm, rett etter dette kommer, så skrur du av maskinen og kjenner på skjermkortet med fingerene dine.

Er det VELDIG varmt?

Nei det er hele pcen som er sånn lissom på skrivebordet er det akkuratt samme! skal prøve det du sier neste gang det skjer! noen andre tips???? :dribble:

Skrevet

Er det VELDIG varmt?

Nei det er hele pcen som er sånn lissom på skrivebordet er det akkuratt samme! skal prøve det du sier neste gang det skjer! noen andre tips???? :dribble:

Har det alltid vært sånn, eller har det kommet i det siste?

Btw, ro ned på tegnbruken..

Skrevet

Er det VELDIG varmt?

Har det alltid vært sånn, eller har det kommet i det siste?

Btw, ro ned på tegnbruken..

Hadde samme problemet for 5 mnd siden men så sendte jeg pcen inn til sørvis fordet den smalt så har di bytta hovedkort og tømt den for støv osv men så kom det igjenn nå og pcen var helt rein med ny hardisk osv! men fortsatt så skjer det sånn? :no:

Skrevet

Skjermkortet var VELDIG varmt? noen tips til kjøling? vet ikke om det var det som var problemet men men... får prøve og kjøle det ned! men ossen? takk uansett da! men andre tips er også bra! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...