Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"DC++" + "SMC ruter/svitsj"


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp måttet koble meg gjennom en Slik svitsj. Jeg må nå kjøre Passive mode på DC++, noe som suger.

 

Jeg prøvde meg på DENNE guiden, men da jeg kom til punktet:

 

"The IP that you are forwarding to should be the internal IP address of your DC++ computer. It usually begins with "192.168", "172.16." or "10.x.". Go to the command prompt and type: ipconfig "

 

Stoppet det opp. Det er ikke noe felt i ruter innstillingene hvor jeg kan skal forwarde en IP. Noe som har vært borti lignende?

Endret av creation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det du må gjøre, ihvertfall det jeg har gjort, er å åpne en port som du velger selv, og legge til ip manuelt hver gang du skal bruke dc++

 

Det du gjør er:

 

1. åpne en port på svitsjen, f. eks 2000, så skriver du hvilken port du skal bruke i active mode på dc++, (som da er 2000).

 

2. Finn ut hva den eksterne ip-en din er. f.eks 80.212.34.201 og legg det til i active mode på dc++.

Lenke til kommentar
det du må gjøre, ihvertfall det jeg har gjort, er å åpne en port som du velger selv, og legge til ip manuelt hver gang du skal bruke dc++

 

Det du gjør er:

 

1. åpne en port på svitsjen, f. eks 2000, så skriver du hvilken port du skal bruke i active mode på dc++, (som da er 2000).

 

2. Finn ut hva den eksterne ip-en din er. f.eks 80.212.34.201 og legg det til i active mode på dc++.

gå til www.no-ip.com og skaff deg en konto der, så laster du ned DUC, så slipper du å bytte ip-adresse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...